نیروی هوایی آمریکا

نیروی هوایی آمریکا نوجوان‌های گیمر را به خدمت می‌گیرد

نیروی هوایی آمریکا قصد دارد که نوجوانان علاقه‌مند به بازی‌های کامپیوتری را برای خلبانی با شرایط ویژه‌ای به خدمت بگیرد.

نیروی هوایی آمریکا قصد دارد تا با طراحی یک بازی کامپیوتری آنلاین، نوجوانان مستعد علاقه مند به بازی‌های کامپیوتری را شناسایی کند و در این نیرو به خدمت بگیرد. این شاخه نظامی در حال حاضر در حال جمع آوری اطلاعات برای ساخت این بازی است. نوجوانان به شکل ناشناس بازی خواهند کرد و به گفته جنرال استیون کواست، مسئول فرماندهی آموزش و تحصلات نیروی هوایی، تنها با استفاده از آی پی آدرس قابل شناسایی خواهند بود. او در این مورد گفت:

اگر کسی به پرواز کردن علاقه داشته باشد، احتمالا به این بازی جذب شود و اگر من یک نوجوان 15 ساله نابغه را پیدا کنم، احتمالا به آی پی آدرس او پیام می‌دهم و به او می‌گویم به پدر و مادرت بگو که تو یک بچه خاص هستی و من به تو پیشنهاد پاداش 100000 دلاری برای پیوستن به نیروی هوایی را می‌دهم و تو را به صورت رایگان برای تحصیلات به هاروارد می‌فرستم.

نیروی هوایی آمریکا

نیروی هوایی آمریکا در حال جمع آوری و آماده سازی اطلاعات و زیرساخت لازم برای ساخت این بازی در تابستان امسال است. این نیرو با ارائه چندین سناریو مختلف به نوجوانان در این بازی، تفکرات انتقادی، خلاق، مفهومی، سازنده، متنی و مبتنی بر همکاری را در آن‌ها ارزیابی می‌کند. به گفته کواست:

این بازی تفکرات، مهارت‌ها، دانش، ویژگی‌ها و شخصیت بازیکنان را برای ما نمایان می‌کند. و من نیازی ندارم که اسم کسی را بدانم، بلکه می‌دانم که یک آی پی آدرس خاص برای تبدیل شدن به خلبان بالگرد یا جنگنده F-35 ویژگی‌های منحصر به فردی دارد و می‌توانم او را استخدام کنم و گرایشات، اشتیاق و استعدادهای او را با مشخصات مورد نیاز خودم انطباق دهم.

نیروی هوایی آمریکا

در ساخت این بازی از اطلاعات حاصل از برنامه “ابتکار آتی آموزش خلبان” نیروی هوایی استفاده خواهد شد که هدف آن آموزش سریعتر خلبانان با استفاده از تکنولوژی‌های موجود و در حال ظهور است که می‌توانند در عین حفظ کیفیت آموزش، زمان و هزینه آن را کاهش دهند. در این برنامه سعی بر این است که با تکنولوژی‌هایی مانند شبیه‌سازهای واقعیت مجازی و هوش مصنوعی سرعت آموزش را بیشتر کنند.

نیروی هوایی آمریکا

تحلیلگران از این طریق دریافته‌اند که برخی خلبانان با خواندن و برخی دیگر به شکل شنوایی سریع‌تر یاد می‌گیرند. برای مثال برخی از خلبانان با خواندن چیزی برای خودشان آن راسریع‌تر از زمانی که مثلا به شکل یک نمودار برایشان به نمایش درآید یاد می‌گیرند. به گفته کواست:

بازی که خلبانان آینده ما را می‌سنجد، بر اساس چنین اطلاعاتی ساخته خواهد شد. ما استعدادهای موجود در جامعه غیرنظامی را بررسی می‌کنیم و آن‌ها را با نیازمندی‌های نیروی هوایی منطبق می‌کنیم. سپس این استعدادها را گسترش و پرورش می‌‎دهیم تا از هر مدل آموزشی دیگری سریع‌تر یاد بگیرند و کارشان را بهتر انجام دهند. آن چه که باید بدانند را یاد بگیرند و قادر باشند آن‌چه که نیاز است را انجام دهند.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. آخرشم همینان که فردا پس فردا میشن یکی مث ترامپ با کلی قدرت و آی کیو بالا

  2. خاک بر سر بی عرضمون کنن هیچ غلطی نتونستیم بکنیم به بطالت گذروندیم زندگیمونو

  3. گیمر هم نشدیم حداقل از اون راه پول درارییم
    لعنت به ایران که همه ی استعداد هامونو کور میکنه
    بعد میگن چرا فرار مغز ها داریم

  4. از همه چی جا موندیم

  5. بعد واسه ما کنسول تحریمه