قابلیت پرسیدن سوال در استوری اینستاگرام سرانجام میسر شد

پرسیدن سوال در استوری اینستاگرام قابلیت دیگری است که جذابیت این بخش را باز هم بیشتر می‌کند. قابلیت های استوری روز به روز بیشتر شده و به همین دلیل محبوبیت آن نظر کاربران افزایش پیدا می‌کند. به وسیله پرسیدن سوال در استوری می‌توان بیشتر با فالوورهای خود در ارتباط بود.

سرویس اشتراک‌گذاری تصویر و ویدیوی تحت اختیار فیس بوک یعنی اینستاگرام، به تازگی قابلیت جدیدی دریافت کرده است. همانطور که انتظار داشتیم، ویژگی جدید باز هم مربوط به بخش استوری است. به لطف قابلیت پرسیدن سوال در استوری اینستاگرام می‌توان با دوستان خود در این شبکه اجتماعی بیشتر از قبل تعامل برقرار کرد. ویژگی جدید اینستاگرام “Ask a Question” نام دارد.

پرسیدن سوال در استوری اینستاگرام

توانایی پرسیدن سوال در استوری اینستاگرام

حین پرسیدن سوال در استوری اینستاگرام همچنین می‌توان از نظرسنجی به صورت بله / خیر استفاده کرد و همچنین اسلایدر اموجی را قرار داد. در حال حاضر این قابلیت جدید اینستاگرام تنها در اختیار کاربران برخی مناطق قرار دارد، اما به زودی کاربران سراسر دنیا قادر به استفاده از آن خواهند بود.

محبوبیت اینستاگرام به لطف بخش استوری با شیب زیادی افزایش پیدا کرد، به طوری که چند هفته پیش اعلام شد این شبکه اجتماعی نیز در کنار فیس بوک و یوتیوب، دارای بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهیانه است. محبوبیت استوری بی‌نظیر و باورنکردنی است، به طوری که اینستاگرام ادعا می‌کند تعداد کاربران روزانه این بخش، 400 میلیون نفر است!