سرفیس فون مایکروسافت

نمایشگر سرفیس فون مایکروسافت توسط ال جی دیسپلی ساخته می‌شود

مطابق با جدیدترین اطلاعات، سرفیس فون مایکروسافت که شایعه عرضه آن چندین سال است زمزمه می‌شود، احتمالا با نمایشگرهای ال جی دیپسلی عرضه خواهد شد.

بعد از شکست گوشی های ویندوزفونی، پتنت‌ها و اسناد متعددی منتشر شده است که وجود سرفیس فون مایکروسافت را تایید می‌کنند. حتی اهالی ردموند به طور ضمنی، چندین مرتبه از تمایل خود به بازگشت به حوزه موبایل سخن گفته‌اند. حالا ارجاعاتی به یک موبایل جدید در ایمیلی تازه، توییت Panos Panay و حتی برخی از رابط‌های برنامه‌نویسی در آخرین نسخه پیش‌نمایش ویندوز 10 دیده شده است که بیش از پیش به شایعات دامن می‌زنند.

در مورد رابط‌های برنامه‌نویسی، به نظر می‌رسد آنها با اپلیکیشن هایی در ارتباط هستند که متناسب با موقعیت لولا می‌توانند خود را با رابط کاربری و ویژگی‌های آن انطباق دهند. مطابق با کدهای پیداشده، پنج حالت مختلف وجود خواهد داشت: بسته (closed)، مقعر (concave)، محدب (convex)، تخت (flat) و کامل (full).

سرفیس فون مایکروسافت تحت پروژه Andromeda عرضه می‌شود

این اطلاعات می‌توانند وجود دستگاهی انعطاف پذیر را تایید کنند و با توجه به پتنت‌ها و شایعات اخیر، سرفیس فون مایکروسافت یک موبایل منعطف خواهد بود. ایمیل لورفته، امکان قرارگیری آن در جیب را هم تایید می‌کند؛ در این صورت شکی نیست که دستگاه مورد نظر به اندازه یک موبایل خواهد بود. این وسیله جدید که تحت عنوان پروژه “Andromeda” ارائه خواهد شد، در دسته تازه‌ای از محصولات با ویژگی‌های نوآورانه قرار می‌گیرد. به نظر می‌رسد همانند اولین نسل از تبلت های سرفیس، انقلابی تازه در راه است. توجه کنید که تبلت های سری Surface دسته‌ای جدید از محصولاتی را شکل دادند که کاربران به خاطر همه‌کاره بودن آنها، کمتر به فکر استفاده از لپ تاپ های کلاسیک هستند.

حتی اپل هم با اضافه کردن پشتیبانی تبلت های سری آیپد پرو از استایلوس و کیبوردهای جداشدنی، از مایکروسافت تقلید کرده است. گوشی Surface Phone از استایلوس نیز پشتیبانی خواهد کرد تا غیر از محصولات سری گلکسی نوت، شاهد عرضه اولین دستگاه با پشتیبانی از استایلوس برای نوشتن مطالب و طراحی باشیم.

سرفیس فون مایکروسافت

علاوه بر این، “Panos Panay” یکی از مدیران ارشد مایکروسافت، غیر مستقیم در توییتی تازه به تامین پنل‌های مورد نیاز موبایل آینده این شرکت توسط LG Display اشاره کرده است. این پست، تصویری از کاریکتور “Panos Panay” در فریمی همراه با لولا را نشان می‌دهد که توسط ال جی ساخته شده است. با این همه، آیا در نهایت می‌توانیم شاهد عرضه این گوشی هوشمند باشیم؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. دیگ اولد تموم حالا باید بریم تو کار منعطف

  2. حس میکنم خیلی اسیب پذیره

  3. الجی توی ساختن نمایشگر خیلی داره خلاقیت به خرج میده