موبایل انعطاف پذیر سامسونگ

احتمال تجهیز موبایل انعطاف پذیر سامسونگ به باتری 3 هزار میلی‌آمپری

موبایل انعطاف پذیر سامسونگ احتمالا به یک باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی منعطف مجهز می‌شود. Samsung SDI مسئولیت ساخت این باتری را بر عهده خواهد داشت.

Samsung SDI بازوی تولیدکننده باتری‌های این غول کره‌ای بوده و برای مجموعه گسترده‌ای از محصولات مختلف همچون جاروبرقی‌ها، پاوربانک‌ها، گوشی های موبایل، خودروهای الکتریکی و دوچرخه‌های الکتریکی باتری می‌سازد. این شرکت چندین سال است که روی باتری‌های انعطاف پذیر کار می‌کند. تقریبا چهار سال پیش بود که نمونه اولیه باتری منعطف آن با ظرفیت محدود 210 میلی‌آمپر ساعت تولید شده بود؛ ظرفیتی که برای یک موبایل بسیار پایین است.

ولی به نظر می‌رسد حالا همه چیز تغییر کرده و Samsung SDI موفق شده است باتری‌های بزرگتری تولید کند. افراد آگاه می‌گویند کمپانی زیرمجموعه سامسونگ، تولید انبوه باتری‌های منعطف با ظرفیت 3 هزار تا 6 هزار میلی‌آمپر ساعت را از سال جاری میلادی آغاز خواهد کرد.

از آنجایی که موبایل انعطاف پذیر سامسونگ سال آینده عرضه می‌شود، احتمال تجهیز آن به یکی از این باتری‌ها بالاست. از طرفی، این وسیله هوشمند در صورت باز شدن، به اندازه یک تبلت خواهد بود و بدون شک باتری‌های کوچک نمی‌توانند نیروی مورد نیاز آن را تامین کنند. متاسفانه اطلاعات چندانی در این رابطه در دست نیست و ممکن است محصول نهایی حتی به یک باتری بزرگتر نیز مجهز شود.

موبایل انعطاف پذیر سامسونگ

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. سامسونگ چجوری فک میکنه میتونه بسازه همچین چیزی رو ؟؟؟

  2. قاعدتا نمایشگرش بزرگتر باید باشه و 300 میلی آمپر جواب گو نیست

  3. قیمتش چقدری هست حالا
    خیلی مونده تا اعلام قیمتش؟
    فک کنم بالای 1500 دلاری باید باشه اگه سخت افزار قوی داشته باشن