ال جی SIGNATURE

لوازم خانگی ال جی SIGNATURE در نمایشگاه INDEXPO تهران درخشید

طراحان دکوراسیون داخلی شیفته سری ال جی SIGNATURE شدند. شرکت ال جی در نمایشگاه طراحان داخلی موسوم به INDEXPO در تهران، لوازم خانگی هوشمند Signature را به نمایش گذاشت.

ال جی سری جدید لوازم خانگی LG SIGNATURE خود را در نمایشگاه مخصوص طراحان داخلی و چهره‌های سرشناس این حوزه به نام INDEXPO به نمایش گذاشت. در این نمایشگاه که در باغ زیبای آریانا واقع در خیابان فرشته تهران برگزار شده بود، برترین شرکت‌های فعال عرضه‌کننده محصولات لوکس طراحی داخلی و آثار هنری، تجهیزات و مبلمان فضای باز، تجهیزات صوتی و تصویری، هوشمندسازی و متریال‌های تخصصی دیوار و کف‌پوش‌ها حضور داشتند و به نمایش آثار خود پرداختند و در طی برگزاری این نمایشگاه بالغ بر 3000 نفر از فعالان برجسته این عرصه از نمایشگاه و این محصولات بازدید به عمل آوردند.

ال جی SIGNATURE

طراحی زیبای لوازم خانگی ال جی SIGNATURE

یکی از نقاط قوت لوازم خانگی پیشرفته و پریمیوم ال جی SIGNATURE طراحی بسیار زیبا و مینیمالیستی آنها است. امری که باعث می‌شود زیبایی محیط زندگی چند برابر شده و اتمسفر خانه کاملا دگرگون شود. ال جی برای به نمایش گذاشتن قدرت طراحی محصولاتش با همکاری چند شرکت دیگر در زمینه دکوراسیون داخلی، محیط خانه را به لوازم خانگی هوشمند سری ال جی SIGNATURE مجهز کرده و قدرت انطباق و انعطاف این محصولات با طراحی مدرن روز را به نمایش گذاشته است. امری که در نهایت باعث استقبال زیاد متخصصان این حوزه شده و حس زیبایی‌شناسی آنها را برانگیخت.

ال جی SIGNATURE

برند جدید محصولات شرکت ا‌ل جی یعنی LG SIGNATURE کاملا متفاوت از هرگونه لوازم خانگی معمولی، آمده تا نفس تازه‌ای به خانه ایرانیان بدمد. نفسی پر از فناوری‌های پیشرفته و البته حس خاص بودن. لوازم خانگی این برند همگی با توجه به کارکرد اصلی محصولی طراحی شده‌اند و هرگونه المان اضافه در طراحی آنها حذف شده است. این باعث شده تا سری ال جی SIGNATURE مثل آثار هنری شوند و زیبایی خاصی به هر محیطی ببخشند. حس هنری که از آینده آمده است. به علاوه فناوری‌های به کار رفته در این محصولات در سطحی متفاوت از لوازم معمول خانگی بوده و هرکدام از آنها به نوعی انقلابی در حوزه خود به پا کرده‌اند.

ال جی SIGNATURE

طراحی این سری از محصولات ال جی برگرفته از الهامات طبیعت است، ماشین لباسشویی که از طرح قرص ماه کامل الهام گرفته و تصفیه هوایی که برگرفته از حس جنگل‌های بارانی است. علاوه بر طراحی‌های خاص، این دسته از محصولات دارای بالاترین تکنولوژی‌های موجود در محصولات خانگی هستند. تمامی محصولات LG SIGNATURE با برخورداری تکنولوژی IOT (اینترنت اشیا) قابلیت کنترل از راه دور در بستر اینترنت را به کاربران می‌دهند.

ال جی SIGNATURE

برند ال جی SIGNATURE تمام نیازهای افرادی از جامعه را که همیشه به دنبال جدیدترین و پیشروترین گزینه‌ها برای خانه‌شان هستند، برآورده می‌سازد. گزینه‌ای که زیبایی، حسی بی‌همتا و تجربه‌ای عالی ارائه می‌کند. مواردی که انجامشان فقط از عهده LG SIGNATURE برمی‌آید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. دقیقا همینجوری هم میشه
    فعلا برند گوشیا برای کفش ها هم اومده مطمعن باش برای لوازم خونگی هم میاد

  2. خاک بر سر کشوری که یک دونه برند مطرح نداشته باشه

    این قدر مردم رو اذیت کردند که مردم شروع به لج بازی نخریدن کالای ایرانی می کنند

    باید گریست

    با سپاس

  3. باز خوبه همچین فروشگاه هایی داریم

  4. با این گرونیییییی

  5. DEVO بهترینشه بعدش سامسونگ
    الجی رتبه سوم رو داره . بعد این دوتا برند قرار میگیره

  6. واقع بهترین برند وسایل برقیه
    خیلی با دوام و با کیفیته