گوشی منعطف اوپو

گوشی منعطف اوپو ممکن است سه نمایشگر جداگانه داشته باشد

گوشی منعطف اوپو ممکن است به سه نمایشگر جداگانه که روی هم قرار گرفته‌اند، مجهز شود. این اطلاعات از پتنت‌های جدید اوپو و تصاویر آنها به دست آمده‌اند.

سال آینده، هر دو شرکت سامسونگ و هواوی اولین گوشی های هوشمند انعطاف پذیر خود را به صورت رسمی معرفی خواهند کرد. در شرایطی که گفته می‌شود ال جی و موتورولا نیز با محصولاتی مشابه قصد سوار شدن بر این قطار را دارند، به نظر می‌رسد اوپو هم دیگر سازنده صاحب‌نامی است که به این حوزه ورود خواهد کرد. اخیرا این شرکت چینی، سه پتنت مرتبط با طراحی انعطاف پذیر را دریافت کرده است که دو مورد از آنها منحصر به فرد هستند.

سه طرح متفاوت از گوشی منعطف اوپو

مدل پایه، دستگاهی را نشان می‌دهد که می‌توان آن را به صورت افقی باز کرد. اساسا، این طراحی به کاربران اجازه می‌دهد هرزمان که نیاز است، اندازه صفحه نمایش را دوبرابر کنند. سازندگان به لطف مکانیسم لولای چرخشی که با یک نمایشگر انعطاف پذیر همراه شده و به دستگاه اجازه می‌دهد در جای خود قرار گیرد، به چنین چیزی دست یافته‌اند. در همین حال، اوپو پتنت دیگری را هم به ثبت رسانده که دستگاهی با سه نمایشگر را نشان می‌دهد. در عوض به‌کارگیری مکانیسمی مشابه آن‌چه که بالاتر نشان داده شد، این دستگاه از سه پنل استفاده می‌کند که روی یکدیگر قرار گرفته‌اند و هرزمان که نیاز باشد، کاربر قادر به بیرون کشیدن پنل‌های دیگر و سه‌برابر کردن اندازه صفحه خواهد بود.

آخرین پتنت اوپو، مشابه طراحی‌هایی که از LG و Samsung انتظار داریم، دستگاهی با امکان تا کردن صفحه به صورت عمودی را به تصویر می‌کشد. هرچند، ایده اوپو کمی متفاوت بوده و مهندسان از ایربگ‌هایی مخفی در اطراف لولا استفاده کرده‌اند تا از آسیب دیدن نمایشگر در طولانی‌مدت جلوگیری شود. به هر حال، با تا کردن نمایشگر، در طولانی‌مدت شکل پنل تغییر می‌کند. به همین خاطر، اوپو از دو ایربگ برای پشتیبانی از این ساختار استفاده کرده است تا در صورت باز یا بسته بودن، نمایشگر از آسیب‌های معمول در امان باشد.

هنوز عرضه گوشی منعطف اوپو به صورت رسمی تایید نشده است. از آنجایی که مالک اوپو کمپانی مادر شرکت وان پلاس نیز هست، این احتمال وجود دارد که از این طرح‌ها در گوشی های آینده وان پلاس استفاده شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. راس میگ همیشه ضعیف از قوی میدزده ……مثل اون دفعه که سامسون
    گ از اپل دزدید و کار ببه شکایت و پرداخت جریمه کشید

  2. این که دوتا نمایشگره

  3. این تو یکیشم موندن سه تا واسه چی

  4. همه نمایشگر دارن زیاد میکنن چرا؟؟؟

  5. الان این ایده سامسونگ رو دزدیده یا سامسونگ مال اینو؟