گلکسی اس 10

یکی از مدل‌های گلکسی اس 10 بدون حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای تولید می‌شود

گوشی گلکسی اس 10 (Samsung Galaxy S10) که انتظار می‌رود سال آینده رونمایی و عرضه شود، در نسخه‌ای بدون حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای تولید می‌شود.

کهکشانی بعدی سری اس سامسونگ که Galaxy S10 نام دارد به احتمال زیاد یک ویژگی جدید خواهد داشت؛ حسگر اثر انگشت یکپارچه با صفحه نمایش. این موضوع را اکثر گزارش‌‌های منتشر شده تایید کرده‌اند. اما این تولیدکننده بزرگ کره‌ای در حال تولید سه مدل مختلف از گلکسی اس 10 است که با خصوصیات و قیمت متفاوت عرضه می‌شوند.

با اینکه قرار است گلکسی اس 10 و گلکسی S10 پلاس این شرکت از یک حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای بهره بگیرند، اما مدل پایه و ارزان‌تر این نسل جدید شباهت زیادی به موتو زد 3 پلی دارد. این گوشی اولین محصول شرکت سامسونگ خواهد بود که حسگر اثر انگشت آن در بخش کناری و بر روی فریم تعبیه می‌شود.

علاوه بر این، گفته می‌شود تنها شرکت تولیدکننده حسگر‌های اثر انگشت برای گلکسی s10 شرکت کوالکام خواهد بود. با اینکه به نظر می‌رسد بزرگترین وجه تفاوت مدل پایه اس 10 با دو نسخه اصلی و پلاس همین حسگر درون صفحه‌ای باشد، اما احتمالا شاهد تفاوت‌هایی در بخش صفحه نمایش و دوربین خواهیم بود.

مدل پایه Galaxy S10 با صفحه نمایش 5 اینچی (بدون طراحی خمیده در کناره‌ها) و تنها یک سنسور اصلی دوربین همراه باشد. نسخه استاندارد و اصلی این گوشی نیز از صفحه نمایش 5.8 اینچی اما با حاشیه خمیده و دوربین دوگانه عرضه می‌شود.

لنز سه‌گانه دوربین در گلکسی اس 10 پلاس

اما گران‌ترین نسخه از گوشی گلکسی اس 10 سامسونگ از صفحه نمایش 6.44 اینچی بهره می‌گیرد و اولین محصول غول کره‌ای با دوربین سه‌گانه خواهد بود.

منابع متصل به شرکت سامسونگ در کره‌ اعلام کرده‌اند که این شرکت هنوز مشخصات مربوط به سه مدل نسل بعدی سری S خود را نهایی نکرده است. علاوه بر این، تصمیم مربوط به اضافه شدن نسخه پایه برای این سری اخیرا گرفته شده است و امکان تغییر آن در آینده نزدیک وجود دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. این اس ده هم کشت مارو

  2. فقط پشت گوشی بهترین جا برای اثر انگشته

  3. بهتر من از اولشم از این حسگر خوشم نیومد اصلا خیلی چرته

  4. این جور که پیش میره هنوز نتونستن حسگر اثر انشگت توی صفحه بسازن