حسگر اثر انگشت گلکسی اس 10

احتمال تعبیه حسگر اثر انگشت گلکسی اس 10 در بخش کناری

منابع کره‌ای از تغییر محل قرارگیری حسگر اثر انگشت گلکسی اس 10 و تعبیه آن روی فریم گوشی خبر دادند. این در حالی‌ست که مدل‌های گران‌تر با اسکنر زیر صفحه عرضه می‌شوند.

اگر گزارش‌های جدید صحت داشته باشند، امسال سه مدل مختلف از Galaxy S10 رونمایی می‌شود. مدل پایه این تلفن هوشمند به عنوان نسل جدید گوشی های سری گلکسی S9، به صفحه نمایش 5.8 اینچی Infinity اما با طراحی قدیمی‌تر تخت مجهز خواهد شد، در حالی که دو مدل دیگر با نمایشگرهای 6.2 و 6.44 اینچی منحنی به دست کاربران می‌رسند. علاوه بر این، منابع مختلف می‌گویند به مناسبت دهمین سالگرد محصولات خانواده Galaxy S، سرانجام اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر سامسونگ نیز با این تلفن های هوشمند معرفی می‌شود. اما این همه ماجرا نیست و این فناوری به دو مدل گران‌تر محدود خواهد بود. در عوض، حسگر اثر انگشت گلکسی اس 10 در بخش کناری تعبیه می‌شود.

سامسونگ با معرفی گوشی های سری گلکسی اس 8، از شر کلید فیزیکی هوم خلاص شد و سنسور اثر انگشت را به بخش پشتی منتقل کرد. این طراحی در گلکسی نوت 8 و محصولات سری گلکسی اس 9 نیز ادامه پیدا کرد، اما حالا یکی از منابع کره‌ای در ادعایی تازه، از عدم وجود این فناوری در مدل ارزان‌تر سخن گفته است. با اینکه حفظ محل فعلی برای اسکنر اثر انگشت -در صورت وجود مدل ارزان‌تر- منطقی‌تر به نظر می‌رسد، ولی با فرض دقیق بودن این گزارش، این سنسور روی فریم دستگاه قرار خواهد گرفت.

البته چنین چیزی در دنیای فناوری جدید نیست و در گذشته، محصولات برخی شرکت‌ها همچون ویوو و موتورولا با حسگری که روی فریم دستگاه تعبیه شده بود، به دست کاربران رسیدند. در برخی از پرچمداران سونی نیز این اسکنر روی کلید پاور قرار گرفته است. با این وجود، قیمت‌گذاری رقابتی محصولات می‌تواند یکی از دلایل چنین تصمیمی باشد. عدم استفاده از فناوری های پیشرفته‌تر و به‌کارگیری نمایشگر تخت هم می‌توانند به کاهش قیمت مدل پایه کمک کنند.

انتظار می‌رود نسل بعدی گوشی های سامسونگ در کنگره جهانی موبایل 2018 معرفی شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

15 دیدگاه

  1. اگه یک نفرتون کلید قفل کشویی سیمبیان 5233 یا 5800 رو دیده بود چنین نمیگفت
    بهترین جا کنار هست
    بنازم متورلا رو
    Motorola Moto Z3 Play

  2. بابا اخر میزنه یا ن

  3. بخش کناریش یکم سخته تره بخدا لمس کردنش

  4. پشتش بود دسترسی بهش آسون تر بود چرا این کارو کرده آخه

  5. خیلی خوب میشه اگه این کارو بکنن

  6. چه مسخره جای قبلیش که بهتر بود
    درگیری دارن با خودشون هر هر دفعه عوضش میکنن

  7. سامسونگ مسخره بنجل ساز سه ساله میخاد حسگر اثر انگشت رو بزارهز یر صفحه اخرشم نتونست از اس 8 شروع شد این شایعه تا نوت های جدید اخرشم هیچی میخاد حسگرو بزاره جایی که سونی 5 سال پیش اینکارو اانجام داده بود جالبیش اینه الان چند شرکت چینی این حسگرو گذاشتن زیر صفحه نمایش ولی یه عده بی سواد و بی خبر از همه جا برای خرید گوشی های مسخره سامسونگ صف میبندن بعد میگن چرا مملکت این وضعشه هه