نوکیا 6.1 پلاس

نوکیا X6 با نام نوکیا 6.1 پلاس در بازار جهانی به فروش می‌رسد

مطابق با گزارش جدید “Mobile Magazine HK”، اچ ام دی گلوبال به زودی نوکیا ایکس 6 را با نام نوکیا 6.1 پلاس (Nokia 6.1 Plus) در بازار جهانی عرضه خواهد کرد.

هراندازه اچ ام دی گلوبال تلاش کرد که بگوید نوکیا X6 خارج از چین عرضه نمی‌شود، افشاگران و نظرسنجی توییتر خود این کمپانی، خلاف آن را نشان می‌دادند. حالا نیز “Mobile Magazine HK” از عرضه نوکیا X6 با نام نوکیا 6.1 پلاس در بازار جهانی خبر داده است.

یکی از منابع مطلع می‌گوید HMD ابتدا این تلفن هوشمند را در تاریخ 19 جولای (28 تیر) و کشور هنگ کنگ عرضه می‌کند. بعد از آن نیز کاربران سایر کشورها می‌توانند در انتظار موبایل جدید نوکیا باشند؛ هرچند، اینجا به نام سایر کشورها اشاره نشده است. این در حالی‌ست که گزارش‌های قبلی، تایوان را میزبان اولین مدل جهانی این تلفن هوشمند می‌دانستند.

نوکیا 6.1 پلاس با اندروید خام به دست کاربران می‌رسد

این منبع همچنین می‌گوید نوکیا 6.1 پلاس با نسخه خام اندروید 8.1 اوریو در اختیار خریداران خواهد گرفت. این در حالی‌ست که نوکیا X6 با رابط کاربری مخصوص فنلاندی‌ها برای بازار چین به فروش می‌رسد.

اگرچه برای اطمینان از صحت این خبر تا زمان تایید رسمی آن باید منتظر باشیم، ولی عرضه نوکیا ایکس 6 در بازار جهانی چندان غافلگیرکننده نخواهد بود. مدیر اچ ام دی گلوبال نیز در ماه می، این اسمارت فون را نمایش داده بود؛ در نتیجه، به نظر می‌رسد باید خود را برای معرفی رسمی آماده کنیم.

به عنوان یادآوری، Nokia X6 اولین موبایل این شرکت با نمایشگر است. زیر قاب، سازندگان از تراشه اسنپدراگون 636 در کنار حداکثر 6 گیگبایت رم، حداکثر 64 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 3060 میلی‌آمپر ساعتی استفاده کرده‌اند. برای عکاسی نیز دوربین پشتی با دو سنسور 16 و 5 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در خدمت کاربران خواهند بود.

پیش‌تر، نوکیا ایکس 6 با قیمتی بین 200 تا 265 دلار (برای نسخه‌های مختلف) در بازار چین عرضه می‌شد. اگر واقعا در آینده شاهد عرضه Nokia 6.1 Plus باشیم، احتمالا این گوشی نیز با همین محدوده قیمت در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. گرون الکیه چون قابلیتای قابل توجهی نداره خیلی گوشی عادیه به نظرم

  2. گوشی های بدی نداره نوکیا

  3. 64 گیگ براش کمه تازه گفتع حداکثر اونم

  4. 200 دلار برای همچین گوشی منطقی به نظر میاد اگه واقعا اون چیزی باشه که گفتن