گلکسی تب ادونس 2

تبلت های گلکسی تب ادونس 2 و ادونس 2 ایکس ال در دنیای واقعی رویت شدند

تصاویر دو تبلت گلکسی تب ادونس 2 و ادونس 2 ایکس ال (Galaxy Tab Advanced 2 & Advanced 2 XL) در دنیای واقعی منتشر شد. به‌نظر تبلت های سامسونگ با تغییراتی جذاب در راه هستند.

به لطف شایعات اخیر می‌دانیم که امسال سامسونگ مجموعا از چهار تبلت جدید رونمایی خواهد کرد. نسخه جدید Galaxy Tab A 8.0 ارزان‌تر مدل در میان این تبلت هاست و مدل گران‌تر نیز با نام Galaxy Tab S4 روانه بازار می‌شود. به نظر می‌رسد تبلت های خانواده گلکسی تب ادونس 2 که حالا شاهد افشای عکس‌های آن هستیم نیز این شکاف را پر می‌کنند.

گلکسی تب ادونس 2 را می‌توان نسخه به‌روزشده تبلت Galaxy Tab A 10.1 در نظر گرفت که سال 2016 به فروش رسید. این یعنی سازندگان باز هم از تراشه اگزینوس 7870 در کنار 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی استفاده خواهند کرد. در طراحی این محصول جدید، تغییرات برجسته‌ای وجود دارند که از مهم‌ترین آنها می‌توان به حذف کلید هوم و استفاده از کلیدهای لمسی که داخل صفحه قرار گرفته‌اند، اشاره کرد. از آنجایی که ما با دستگاهی میان رده رو به رو هستیم، خبری از کاهش حاشیه‌های صفحه نیست.

در سوی دیگر، نسخه XL با تغییرات گسترده‌تری همراه شده و علاوه بر حذف کلید هوم، حاشیه‌های صفحه نیز کاهش پیدا کرده است تا ما با دستگاهی مشابه گلکسی تب S4 رو به رو باشیم. این طراحی، تعبیه پنل بزرگتر 10.5 اینچی در دستگاهی با همان ابعاد قبلی را امکان‌پذیر می‌کند. متاسفانه ما از جزئیات فنی این تبلت مطلع نیستیم، اما منبع افشاکننده وجود اندروید 8.1 اوریو را تایید کرده است.

سامسونگ هنوز زمان معرفی تبلت های جدید خود را اعلام نکرده است، ولی برخی گزارش‌ها ما را نسبت به معرفی آنها در نمایشگاه IFA 2018 مشکوک می‌کنند. اگر این موضوع صحت داشته باشد، کره‌ای‌ها این محصولات جدید را با نام‌های کوتاه‌تر Galaxy Tab A2 و Galaxy Tab A2 XL معرفی خواهند کرد.

تصاویر تبلت های گلکسی تب ادونس 2

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*