رده بندی کیفی خودروهای داخلی

رده بندی کیفی خودروهای داخلی برای خرداد 1397 اعلام شد

رده بندی کیفی خودروهای داخلی در خرداد 1397 منتشر شد. شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با انتشار این گزارش، با کیفیت ترین و بی کیفیت ترین خودروهای تولید داخلی در ماه گذشته را معرفی کرده است.

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، رده بندی کیفی خودروهای داخلی در خرداد 1397 را منتشر کرد. بر اساس این گزارش، در خردادماه 1397 تعداد 71 هزار و 782 دستگاه در کشور تولید شده که 99 درصد آن به خودروهای گروه سبک و 1 درصد باقی مانده به خودروهای گروه سنگین اختصاص دارد. در میان خودروهای تولید شده در این ماه، 46 مدل خودروی سبک و 10 مدل خودروی سنگین دیده می‌شود.

در بخش خودروهای وانت، وانت تندر با اخذ 3 ستاره کیفی دارای بهترین کیفیت است و وانت مزدا کارا 2000 تک کابین نیز 2 ستاره به خود اختصاص داده است، اما سایر خودروهای وانت تولید شده در ایران از کیفیت خوبی برخوردار نیستند. در بخش خودروهای سواری نیز مزدا 3 نیو، پژو 2008، گرند ویتارا، کیا سراتو، هیوندای آی 20، هاوال اچ 2، بسترن آسا بی 30، رنو ساندرو، پژو 207 اتوماتیک، پژو 207، تندر 90 پلاس، تندر 90 پلاس اتوماتیک و پارس تندر هر یک با دریافت 4 ستاره کیفی در رده‌های قیمتی خود به عنوان با کیفیت ترین خودروهای تولید داخل در خردادماه معرفی شدند. خودروی سایپا 111 نیز تنها محصولی است که تنها یک ستاره کیفی دریافت کرده و بی کیفیت ترین خودروی حال حاضر ایران است.

در گروه خودروهای سنگین نیز خودروهای کامیونت ایسوزو 85NMR، کامیونت ایسوزو K75NPR، کامیونت هیوندای HD65، کامیون ایسوزو M75NPR، کشنده ولوو 500FH و کشنده اسکانیا 410G هر یک با اخذ 4 ستاره کیفی در بهترین وضعیت قرار دارند و اتوبوس بین شهری اسکانیا 4212 مارال نیز تنها خودروی تولیدی در بخش مسافری است. در ادامه، جدول کامل رده بندی کیفی خودروهای داخلی در ماه گذشته را مشاهده می‌کنید:

رده بندی کیفی خودروهای داخلی – خرداد 97

گروه خودروهای وانت

رده بندی کیفی خودروهای داخلی

گروه خودروهای سواری

رده بندی کیفی خودروهای داخلی

مقایسه کیفیت خودروهای سبک

رده بندی کیفی خودروهای داخلی

گروه خودروهای سنگین

رده بندی کیفی خودروهای داخلی

مقایسه کیفیت خودروهای سنگین

رده بندی کیفی خودروهای داخلی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. کیفیت بالای تندر و خبر از توقف تولید آن…..

  2. berelians daghoooooooooonee ….eshtebahe mahze kharidanesh….man ye hafte nashode frukhtamesh

  3. چقدر زود به زود تغییر کیفیت میدن