عکس جدید تبلت سامسونگ گلکسی تب S4

عکس تبلت گلکسی تب S4 سامسونگ با قلم و یک کیبورد جدید منتشر شد

تصویر جدیدی از تبلت سامسونگ گلکسی تب S4 توسط ایوان بلس منتشر شده است. این عکس تبلت Galaxy Tab S4 را همراه یک قلم هوشمند جدید و یک کیبورد مشکی رنگ جداشدنی به تصویر می‌شود.

سامسونگ گلکسی تب S3 یکی از بهترین تبلت های اندرویدی سال 2017 بود و حالا همگی منتظر عرضه نسخه جدید آن به نام سامسونگ گلکسی تب S4 هستیم. چندی پس از آن که تصویری از نسخه مشکی گلکسی تب اس 4 به بیرون درز پیدا کرد، ما حالا تصویر تازه‌ای از این تبلت اندرویدی را می‌توانیم ببینیم که این بار در کنار یک کیبورد متصل شونده رویت شده است. لازم به ذکر است که این تصاویر مربوط به مدل سفید رنگ است که با یک کاور مشکی مات از آن محافظت می‌شود.

عکس جدید تبلت سامسونگ گلکسی تب S4

ایوان بلس، افشاگر مطرح حوزه دیجیتال با انتشار این عکس جدید در حساب توییتری خود توضیح داده است که این تصویر مربوط به نسخه سفید سامسونگ گلکسی تب S4 بوده که با یک قلم S Pen جدید با ظاهری متفاوت از قلم مدل S3 همراه شده است. انتظار می‌رود قابلیت‌های این قلم بهبود پیدا کرده باشد، اما هنوز هیچ جزئیاتی از آن به انتشار نرسیده است.

مشخصات گلکسی تب S4

از نظر مشخصات فنی، گلکسی تب S4 سامسونگ ارائه کننده یک نمایشگر 10.5 اینچی با وضوح 1600×2560 پیکسل، تراشه اسنپدراگون 835، رم 4 گیگابایتی و یک باتری با ظرفیت 7300 میلی‌آمپر ساعت است. احتمال دارد این تبلت به صورت پیشفرض همراه قلم S Pen خود عرضه شود، زیرا همین قضیه در مدل گلکسی تب اس 3 وجود داشت و نیازی به خریداری جداگانه نبود.

در حال حاضر قیمت و زمان عرضه گلکسی تب اس 4 نیز نامشخص است. با این حال احتمال دارد سامسونگ این تبلت را با خود به نمایشگاه IFA 2018 که از 31 آگوست الی 3 سپتامبر (9 الی 12 شهریور ماه) در برلین آلمان برگزار می‌شود برده و در معرض دید همگان قرار دهد. همچنین کارشناسان احتمال می‌دهند در کنار این تبلت، سامسونگ از یک ساعت هوشمند جدید نیز پرده برداری کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. به نظرتون به جا لپ تاپ آدم یدونه از اینا بخره جوابگو هست؟
    برای کارای دانشگاهی میخوام بخرم دو دلم لپتاپ بخرم یا تبلت
    کارام خیلی سنگین نیست چون برنامه نویسی یا پروژه های خاصی ندارم