عرضه سامسونگ گلکسی نوت 9

تاریخ عرضه سامسونگ گلکسی نوت 9 مشخص شد

تاریخ عرضه سامسونگ گلکسی نوت 9 (Samsung Galaxy Note 9) پیش از معرفی رسمی آن مشخص شد. از مدت‌ها قبل به تاریخ دقیق رونمایی سامسونگ گلکسی Note 9 پی برده بودیم، اما اکنون می‌دانیم این گوشی بعد از معرفی، در چه تاریخی به بازار عرضه خواهد شد.

کمتر از یک ماه تا رونمایی رسمی سامسونگ گلکسی نوت 9 باقی مانده است و به همین دلیل روز به روز اطلاعات مهمتر و دقیق‌تری درباره آن به دست می‌آوریم. به تازگی حتی در جریان تاریخ عرضه سامسونگ گلکسی نوت 9 قرار گرفته‌ایم که نشان می‌دهد کاربران مشتاق، از چه زمانی قادر به خرید این گوشی خواهند بود.

از مدت‌ها قبل می‌دانستیم نهم آگوست (هجدهم مرداد)، روز معرفی پرچمدار جدید سامسونگ خواهد بود. حال بر اساس اخبار جدید می‌دانیم حدود دو هفته بعد یعنی بیست و چهارم آگوست (دوم شهریور)، موعد عرضه سامسونگ گلکسی نوت 9 به بازار فرا می‌رسد. پس غول کره‌ای همانند همیشه پرچمدارش را با فاصله‌ای کم از تاریخ رونمایی رسمی عرضه خواهد کرد.

عرضه سامسونگ گلکسی نوت 9

این موضوع سبب می‌شود سامسونگ در برابر اصلی‌ترین رقیب خود در بازار یعنی اپل، موفقیت زیادی به دست بیاورد، چرا که سومین پرچمدار آن در سال جاری، یک ماه پیش از معرفی آیفون‌های جدید رونمایی شده و حتی به بازار نیز عرضه خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود سه گوشی آیفون جدید در نیمه‌های ماه سپتامبر (اواخر شهریور) رونمایی شوند.

تاریخ عرضه سامسونگ گلکسی نوت 9

با توچه به گفته‌های تحلیلگران، در نظر گرفته روال پیشین عرضه پرچمداران سامسونگ، نگاه به شایعات و اخبار و همچنین بررسی اطلاعات بنچمارک‌ها، تا امروز درباره بخش زیادی از مشخصات فنی سامسونگ گلکسی نوت 9 به اطمینان رسیده‌ایم.

نمایشگر این گوشی 6.3 اینچی بوده و از تراشه اسنپدراگون 845 (اگزینوس 9810 برای نسخه بازارهای جهانی) قدرت خواهد گرفت. دوربین دوگانه گوشی عملکردی همانند نمونه آن در گلکسی اس 9 پلاس داشته و در بخش حافظه، دارای 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت ظرفیت داخلی خواهد بود. برخی اخبار به وجود یک نسخه دارای 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی اشاره می‌کنند. اصلی‌ترین ویژگی سخت افزاری که بعد از عرضه سامسونگ گلکسی نوت 9 کاربران بیشتری را به خرید آن تشویق خواهد کرد، داشتن یک باتری غول‌‌پیکر 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. بیشتر به تبلت میخوره قیافش تا به گوشی

  2. اگه اوضاع بهم بریزه دزد بازار میشه دیگ همه چیو غارت میکنن

  3. تا اواخر شهریور کی مردس کی زنده اصا معلوم نیست اوضاع مملکت به کجا میرسه