درخواست تاییدیه اینستاگرام

آغاز تست قابلیت جدیدی برای درخواست تاییدیه اینستاگرام

کاربران به وسیله درخواست تاییدیه اینستاگرام از این شبکه اجتماعی می‌خواهند با اضافه کردن یک آیکون تیک آبی رنگ در کنار اسمشان، به آن‌ها کمک کند کاربران، این صفحه را از صفحه‌های فیک و تقلبی متمایز کنند. به عبارت دیگر درخواست تاییدیه اینستاگرام به معنی رسمی کردن و اعتباربخشی به صفحه است.

اینستاگرام تا امروز، تمرکز خود را بر روی خشنودی تمامی کاربران شبکه اجتماعیش قرار داده بود، اما به نظر می‌رسد این مرتبه تصمیم دارد تنها رضایت دسته‌ای خاص از کاربران را کسب کند، کاربرانی که اغلب دارای فالوورهای زیادی بوده و محبوبیت بی‌نظیر این شبکه اجتماعی را رقم زده‌اند.

درخواست تاییدیه اینستاگرام به صورت مستقیم

بر اساس یک گزارش روزنامه استرالیایی Nine، اینستاگرام مشغول تست قابلیتی جدید و مخفی در تنظیمات اپلیکیشن این شبکه اجتماعی است. به وسیله آن، ارسال درخواست تاییدیه اینستاگرام به صورت مستقیم امکان‌پذیر خواهد شد. بعد از به ثبت رسیدن درخواست کاربر، شرکت این مرتبه هر مورد را به صورت جداگانه و فردی مورد بررسی قرار داده و در صورت رد شدن از فیلترهای مورد نظر، سمبل آبی رنگ که متمایزکننده صفحه‌های رسمی از صفحه‌های فیک است را در کنار نام کاربر اضافه خواهد کرد.

درخواست تاییدیه اینستاگرام

طبق گفته‌های این روزنامه، در حال حاضر تنها برخی کاربران آی او اسی ساکن استرالیا قادر به ارسال درخواست تاییدیه اینستاگرام به صورت مستفیم بوده و تا چند هفته آتی، ابتدا کاربران اندرویدی همین کشور نیز قادر به استفاده از آن خواهند بود. همانند همیشه، کاربران سایر نقاط دنیا نیز به مرور زمان قابلیت تازه معرفی شده را دریافت خواهند کرد.

درخواست تاییدیه اینستاگرام

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. سلام، چرا اینستاگرام ترجمه انگلیسی به فارسی یا فارسی به انگلیسی نداره؟؟؟بنظر من جزو واجبات هست،thank you, good night

  2. دارن شاخاشو جمع میکنن هوا منو داشته باشید خدایی

  3. چ مسخره هر روز یه رنگ در میارن

  4. اینستا چرا اینقدر داره خودشو خوب نشون میده بعد رسوایی که فیسبوک به وجود اورد