تصاویر لو رفته گلکسی نوت 3 در واقع مربوط به ZOPO ZP950 بود

اگر در خاطرتان باشد چند روز پیش در خبری با عنوان اطلاعات و مشخصات فنی گلکسی نوت 3 سامسونگ منتشر شد ، اطلاعات اولیه گلکسی نوت 3 به همره تصویر از این فبلت منتشر شد اما حالا متوجه شدیم که آن تصویرمتعلق به گلکسی نوت ۳ نبوده و در واقع  تصویر مربوط به یک فبلت بزرگ با مشخصات متوسط با نام ZOPO ZP950 بوده است ، در ادامه با جزئیات بیشتر گجت نیوز را همراهی کنید.

مشخصات اعلام شده درباره این فبلت سامسونگ صحت نداشت. در همین زمان هم سام موبایل یک ایمیل در مقابل این تصویر دریافت کرد. شخص قابل اعتماد سام موبایل در سامسونگ در این ایمل گفته که این تصویر، حتی مدل نمونه گلکسی نوت ۳ هم نیست.

طبق گفته سام موبایل، سامسونگ سه مدل اولیه از گلکسی نوت ۳ دارد. یکی از آنها دارای طراحی و بدنه ای مشابه گلکسی اس ۴ است که شاید خیلی ها این مدل را دوست نداشته باشند. یکی دیگر از مدل ها هم دارای طراحی متفاوت است که به نظر بهتر می رسد. اگ به خاطر داشته باشید، قبلا شایعه شده بود که سامسونگ در گلکسی نوت ۳ از طراحی جدید و همچنین جنس بدنه جدید استفاده خواهد کرد. اما مدل سوم که خیلی هیجان انگیز است و شاید خیلی ها منتظر این محصول باشند، گلکسی نوت ۳ با نمایشگر منعطف است. یعنی سامسونگ احتمال دارد که گلکسی نوت ۳ را با نمایشگر منعطف معرفی کند، اما احتمال این  اتفاق خیلی کم است. زیرا مشکلات در تولید انبوه این نمایشگر ها فعلا اجازه ساخت گلکسی نوت ۳ با نمایشگر منعطف را (در تعداد زیاد) نمی دهد.
ال جی هم به دنبال معرفی اولین اسمارت فون خود با نمایشگر منعطف تا آخر امسال است. امیدواریم که سامسونگ هم مکشلات تولید انبوه نمایشگر های منعطف خود را حل کند و شاهد اولین اسمارت فون این شرکت با نمایشگر منعطف باشیم.


منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*