فروش پژو سیتروئن

کاهش 26 درصدی فروش پژو سیتروئن در خاورمیانه پس از خروج از ایران

فروش پژو سیتروئن در خاورمیانه 26 درصد کاهش پیدا کرده است. شرکت پژو سیتروئن که به دلیل تحریم‌های آمریکا علیه ایران، بازار کشورمان را ترک کرده، اعلام کرد فروشش در نیمه اول سال 2018 کاهش یافته است.

شرکت پژو سیتروئن فرانسه اعلام کرد فروش محصولات این شرکت در خاورمیانه طی شش ماه اول سال 2018 حدود 26 درصد کاهش داشته است. پژو سیتروئن اخیرا به دلیل تحریم‌های آمریکا علیه ایران، بازار کشورمان را ترک کرده بود. مسئولان این خودروساز فرانسوی به تازگی به رویترز گفته‌اند در سال گذشته میلادی، ایران بیش از 12 درصد از کل فروش پژو سیتروئن را به خود اختصاص داده بودند و خروج از بازار ایران در پی تحریم‌ها آمریکا باعث شده فروش این شرکت در غرب آسیا در نیمه نخست امسال 26 درصد کاهش پیدا کند.

رشد فروش پژو سیتروئن در اروپا

فروش پژو سیتروئن در سال گذشته میلادی در اروپا و جهان به ترتیب 8.4 و 1.9 درصد رشد داشته است. این شرکت فرانسوی در سال‌های اخیر همواره به دنبال توسعه بازارهای خود در خارج از اروپا بوده، اما تحریم‌های آمریکا علیه ایران باعث شده این شرکت از بازار ایران خارج شود. از سوی دیگر خرید شرکت اوپل باعث شده وابستگی پژو سیتروئن به بازار اروپا افزایش پیدا کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. ترسوهای بیچاره…
    بازار ایران و غرب آسیا براتون مهمتر بود یا بازار امریکا؟
    فکر نمیکنم اینقدری که اینجا فروش داشت، اونجا هم فروش داشته باشه!!!
    به ایران خیانت کرد و باید تقاصش رو پس بده.
    حالا برو تا ترامپ جونت ازت ماشین های بنجلت رو بخره.

  2. مگه کشورای دیگ صداشون دراد بلکه ترامپ کوتاه بیاد

  3. آه ما دامنشونو گرفته بیچاره ها .چوب خدا صدا نداره