انتشار مشخصات اسمارت فون HTC M4 نسخه ارزان قيمت HTC One

مدت‌ها است که شایعه وجود نسخه کوچک‌تر و ارزان‌تر تلفن One به گوش می‌رسد و حالا شواهدی بدست آمده که نشان می‌دهند اچ‌تی‌سی نیز قصد دارد سیاست شبیه به گلکسی مینی سامسونگ را دنبال کند و نسخه کوچک‌تر تلفن پرچمدار خود را با نام HTC M4 وارد بازار نماید. براساس اطلاعات فاش شده توسط Evleaks، این تلفن مجهز به صفحه نمایش 4.3 اینچ با رزولوشن 720p و دوربین اولتراپیکسل مشابه وان است.

براساس اطلاعات بدست آمده تلفن M4 شرکت اچ‌تی‌سی دارای 2 گیگابایت حافظه رم، 16 گیگابایت حافظه ذخیره سازی، اندروید 4.2 و پشتیبانی از شبکه LTE است. اگر این مشخصات حقیقی باشند، تلفن M4 دارای سخت افزار قابل قبولی بوده و اگر قیمت گذاری آن نیز مناسب باشد احتمالا مورد استقبال کاربران قرار خواهد گرفت.

نکته جالب توجه در M4 استفاده از دوربین اولتراپیکسل است که اولین بار در تلفن وان بکار گرفته شد. صفحه نمایش 4.3 اینچ این تلفن نیز دارای رزولوشن قابل قبول 720p یا 1280 در 720 پیکسل است.
Evleaks اعلام نموده که این تلفن به نوعی از نام برند One استفاده خواهد کرد و انتظار می‌رود این تلفن نیز از رابط کاربری Sense 5 و نرم افزارهای مشابه وان برخواردار باشد.انتظار می‌رود این تلفن در ماه آینده رسما معرفی شود.


منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*