بروز مشکلاتي در صفحه نمايش گلکسي اس 4 سامسونگ

بدون تردید اسمارت فون گلکسی اس ۴ سامسونگ یکی از مهم ترین اسمارت فون های سال جاری خواهد بود، اسمارتفونی که ویژگی های جذاب زیادی دارد. یکی از این ویژگی ها، صفحه نمایش ۵ اینچی Full HD AMOLED آن است. صفحه نمایشی که درخشندگی و زیبایی خاصی به دستگاه داده، اما این صفحه نمایش پیشرفته به تازگی با مشکلی مواجه شده است.

به گفته وبسایت فون آرنا اولین موضوعی که توجه آنها را جلب کرده این است که در هنگام اسکرول کردن، صفحه نمایش مات می شود، حتی اگر اسکرول کردن با سرعت زیاد انجام نشود.
اما به جز این مشکل، ظاهرا موضوع دیگری هم وجود دارد. فون آرنا می گوید، در هنگام تنظیم میزان روشنایی صفحه نمایش در حالت خودکار در نوار نوتیفیکشن، هنگامی که مقدار آن برروی حداقل ۵ گذاشته شد، رنگ نوار تنظیم از بنفش تبدیل به صورتی و لبه های صفحه نمایش، رنگها را در حالت وارونه و معکوس (invert) نشان میدهند.

این مشکل در فروم XDA نیز مطرح شده و ظاهرا کاربران دیگری نیز این مشکل را داشته اند. موضوعی که به ذهن می رسد این است که شاید ساخت اولین صفحه نمایش فول اچ دی آمولد دنیا به توجه و آزمایشات بیشتری نیاز داشته است، چرا که قبلا هم مشکلاتی با ماتریکس پیکسل الماسی دیده شده بود.

در حال حاضر اظهار نظرهای زیادی در مورد اینکه چرا این مشکلات بوجود آمده است وجود دارد، اما می بایست منتظر بیانیه رسمی سامسونگ در این زمینه باشیم.
به این نکته توجه داشته باشید که موضوعات عنوان شده ممکن است به هیچ وجه در زمانی که از دستگاه استفاده معمولی می شود، مشاهده نشود و یا حتی کاربری متوجه وجود این مشکل نشده باشد.
شاید این مشکل زمانی بوجود آید که کاربر به اسکرول کردن متن ها برروی تصویر پس زمینه مشکی رنگ بپردازد. همانطور که اعلام شد باید منتظر اظهار نظر سامسونگ در این زمینه بود. همچنین باید دید که کاربران بیشتری از این مشکل شکایت میکنند یا خیر.


منبع : en.gadgetnews