موبایل منعطف گلکسی X

موبایل منعطف گلکسی X سامسونگ اوایل 2019 عرضه می‌شود

وال استریت ژورنال در گزارشی جدید از عرضه موبایل منعطف گلکسی X سامسونگ تا اوایل 2019 خبر داد. این گزارش جزئیاتی جالب از قیمت و نمایشگر 7 اینچی این گوشی را هم فاش می‌کند.

سامسونگ به اندازه‌ای زیرک هست که قصد دارد اولین گوشی انعطاف پذیر دنیا را عرضه کند. این اتفاق، اوایل سال آینده خواهد افتاد و مدیران امیدوارند با عرضه این دستگاه، به تقاضای بالای کاربران برای محصولات رده بالا پاسخ دهند. WSJ در گزارش خود می‌گوید موبایل منعطف گلکسی X با اسم رمز “Winner”، گیمرها را هدف قرار خواهد داد (قشری که چندان نسبت به قیمت محصولات حساس نیستند). از این رو، گوشی آینده سامسونگ حداقل 1500 دلار قیمت خواهد داشت.

استفاده از دو نمایشگر در موبایل منعطف گلکسی X سامسونگ

افرادی که نمونه اولیه دستگاه را دیده‌اند، می‌گویند گلکسی ایکس هنگام باز شدن نمایشگری 7 اینچی دارد، اما برای راحتی در استفاده مثل یک کیف پول تا می‌شود. در این حالت، صفحه نمایش اصلی داخل دستگاه قرار می‌گیرد؛ در نتیجه، سازندگان از نمایشگر دیگری استفاده کرده‌اند که هنگام تا شدن، بخش جلویی را به منظور نمایش اعلان‌ها می‌پوشاند. دوربین نیز در بخش پشتی جای می‌گیرد.

بنا بر گزارش‌ها، کره‌ای‌ها عرضه گسترده‌تر این گوشی را نیمه دوم سال 2019 آغاز خواهند کرد (زمانی که احتمالا قیمت‌ها کمی معقول‌تر باشند). این گوشی ها به عنوان سومین سری پرچمداران، در کنار گلکسی S و گلکسی Note به فروش خواهند رسید.

مدیران شرکت، این پروژه را یکی از بزرگ‌ترین انقلاب‌ها در طراحی تلفن های هوشمند طی چند سال اخیر می‌دانند و آن را به یک اولویت برای سامسونگ تبدیل کرده‌اند.

شایعات، اغلب به یکی دیگر از پروژه‌های سامسونگ اشاره دارند: یک اسپیکر هوشمند. “Lux” اسم رمز این گجت بوده و افراد آگاه به موضوع می‌گویند احتمالا به عنوان یک پخش‌کننده قدرتمند موسیقی، با برچسب قیمت 300 دلاری همراه با گلکسی نوت 9 معرفی خواهد شد. این اسپیکر از دستیار دیجیتالی بیکسبی قدرت گرفته و قادر است صدا را مستقیما به طرف فردی مشخص در اتاق پخش کند. طبیعتا، کنترل صوتی هم یکی از امکانات کاربردی آن خواهد بود.