ساعت هوشمند گلکسی واچ

اولین رندر ساعت هوشمند گلکسی واچ سامسونگ منتشر شد

ساعت هوشمند گلکسی واچ سامسونگ (Samsung Galaxy Watch) که پیشتر با عنوان گیر اس 4 (Gear S4) شناخته می‌شد، به زودی رونمایی خواهد شد. به تازگی و بر اساس اسناد FCC، تصویر سامسونگ گلکسی واچ منتشر شده است.

به جرات می‌توان گفت ساعت هوشمند آتی سامسونگ، یکی از شگفت‌انگیزترین گجت‌های پوشیدنی سال جاری خواهد بود. با توجه به روال پیشین نام‌گذاری ساعت‌های هوشمند این شرکت، نام محصول سال جاری را سامسونگ گیر اس 4 خطاب می‌کردیم، اما کمی بعدتر اعلام شد ساعت‌های هوشمند غول کره‌ای نیز زیر پرچم برند گلکسی خواهند آمد. بعد از این که ساعت سامسونگ گلکسی واچ تاییدیه FCC را دریافت کرد، از بابت این نحوه نام‌گذاری اطمینان حاصل کردیم.

پیش‌بینی می‌کنیم همانند سایر مدل‌های عرضه شده تا امروز، ساعت هوشمند گلکسی واچ نیز در دو نسخه عرضه شود. یک نسخه کلاسیک نام داشته و نسخه دیگر دارای شکل و شمایل اسپورت خواهد بود که به عنوان جانشین ساعت گیر اس 3 فرانتیر شناخته می‌شود.

رندر ساعت هوشمند گلکسی واچ

ساعت هوشمند گلکسی واچ

در اسناد FCC، تصویر سمت چپ دیده می‌شد. بر اساس آن یکی از کاربران دست به طراحی زد و رندر ساعت هوشمند گلکسی واچ را عرضه کرد. با توجه به ظاهر آن می‌توان گفت این رندر به نسخه کلاسیک ساعت مربوط می‌شود.

بر اساس اطلاعات کمیسیون ارتباطات فدرال، ساعت هوشمند آتی سامسونگ دارای یک نمایشگر 1.2 اینچی است که کمی از صفحه نمایش به کار رفته در گیر اس 3 کلاسیک و فرانتیر کوچک‌تر تلقی می‌شود. ابعاد بدنه ساعت 51.2 در 43.4 میلی‌متر خواهد بود که از مدل قبلی بزرگتر است. به این ترتیب طراحی ساعت هوشمند گلکسی واچ دارای پسرفت خواهد بود، چرا که اندازه بدنه آن افزایش یافته و از طرفی ابعاد نمایشگر نیز کوچک‌تر شده است.

ساعت هوشمند سامسونگ

مدل جدید از نظر ظاهری شباهتی به محصولات سال 2017 نداشته و بیشتر ما را به یاد گیر اس 2 می‌اندازد. در تصویر منتشر شده و همچنین رندر طراحی شده بر اساس آن، نامی از نسخه ساعت برده نشده است، اما شکل ظاهری رندر ساعت هوشمند گلکسی واچ بیشتر از نسخه فرانتیر، به نسخه کلاسیک گیر اس 3 شباهت دارد.

ساعت هوشمند گلکسی واچ

نهم آگوست (هجدهم مرداد)، روز برگزاری رویداد بزرگ سامسونگ خواهد بود. انتظار داریم در این روز شاهد معرفی گلکسی نوت 9 در کنار ساعت هوشمند گلکسی واچ باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. اگه بیکسبی تو اس ۳ فرانتیر بیاد با اپدیت تایزن ۴ ارزش نداره فقط محافظ صفحه و باتری و رم و پردازنده اش تغییر کرده و تو ظاهر گند زده واقعا سامسونگ چی فکر کرده که اینو ساخته تازه سرعت اس ۳ خیلی خوبه و نیاز به پردازنده و رم بهتر و بیشتر نیاز نداره صفحه هم که گلس میندازی تازه تو اس ۳ خیلی محمکمه و ضد اب هم هست . این هم اضافه کنم که خیلی گرون هست

  2. قیمتش چنده حالا

  3. ساعتم مگه رندر داره ؟؟؟

  4. انصافا خیلی خوشگله از اون یکی کامپیوتریا بهتره