نسخه آبی گلکسی نوت 9

رندرهای رسمی نسخه آبی گلکسی نوت 9 سامسونگ منتشر شد

رندرهای رسمی نسخه آبی گلکسی نوت 9 سامسونگ (Samsung Galaxy Note 9) توسط ایوان بلس به انتشار رسید. این رندرهای طراحی کامل فبلت سال 2018 سامسونگ را تایید می‌کنند.

کمتر از سه هفته دیگر تا رونمایی رسمی از گوشی گلکسی نوت 9 سامسونگ باقی مانده است و حالا تعداد تصاویر منتشر شده از این گوشی در دنیای واقعی و رندرهای رسمی، بیشتر از گذشته شده است. اخیرا نسخه‌ی بنفش Lilac Purple این گوشی در تصاویری رویت شده بود، حال امروز تصاویری از نسخه آبی گلکسی نوت 9 با نام Deep Sea Blue توسط ایوان بلس در توییتر به انتشار رسیده است.

رندرهای نسخه آبی گلکسی نوت 9

رندرهای نسخه آبی گلکسی نوت 9

این تصویر بار دیگر طراحی کامل گوشی فبلت جدید سامسونگ را به نمایش می‌گذارد تا ما دیگر بر این باور برسیم که نوت 9 بسیار مشابه نوت 8 است که سال گذشته معرفی شده بود. این به معنای حضور یک نمایشگر بلند به نام Infinity Display بر روی قاب جلویی گوشی است؛ گرچه سامسونگ کمی حاشیه‌های زیر چانه‌ی گوشی را کاهش بخشیده است. علاوه بر این، جدا از دوربین دوگانه افقی پشتی، سامسونگ اسکنر اثر انگشت را نیز به زیر آن‌ها برده است تا تداخلی در استفاده از هر یک از این سنسورها به وجود نیاید. گوشی ساز کره‌ای همچنین قلم هوشمند اس پن نوت 9 را بهبود بخشیده است تا حالا آن از بلوتوث نیز پشتیبانی کند. این بدان معناست که قلم S Pen جدید سامسونگ قادر به کنترل موسیقی، قفلگشایی گوشی و استفاده به عنوان یک دکمه‌ی شاتر دوربین جانبی است. به تمامی این‌ها باید عملکردی به عنوان یک قلم هوشمند معمولی را نیز به آن اضافه کنیم.

سامسونگ این قلم را در رنگبندی مختلفی به تولید رسانده است تا هر نسخه از گلکسی Note 9 از یک قلم هم رنگ با خود بهره‌مند باشد. به طور مثال نسخه آبی گلکسی نوت 9 که در تصاویر بالا نمایان است، از یک قلم طلایی رنگ برخوردار است که این دو رنگ ترکیب زیبایی را به وجود می‌آورند و از نظر زیبایی شناختی یک نکته مثبت برای سامسونگ محسوب می‌شود.

از مهم‌ترین مشخصات فنی پرچمدار آینده سامسونگ می‌توان به حضور دوربین دوگانه پشتی متشکل از یک جفت سنسور 12 مگاپیکسلی اشاره کرد که شامل یک لنز تله فوتو و یک لنز معمولی است. یک سنسور 8 مگاپیکسلی بر روی قاب جلویی نیز برای مکالمات تصویری و تهیه تصاویر سلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. دیگر مشخصات فنی این گوشی مشابه خانواده گلکسی اس 9 است. نسخه‌ی آمریکایی و چینی آن به تراشه اسنپدراگون 845 مجهز خواهند بود، در حالی که نسخه‌ی بین‌المللی آن به یک تراشه اگزینوس 9810 ساخت خود سامسونگ تجهیز خواهد شد. یک رم 6 گیگابایتی نیز در هر دو مدل قابل دسترسی خواهد بود. کاربران همچنین می‌توانند بین حافظه‌های داخلی 64، 128 و 256 گیگابایتی یکی را بسته به نیاز خود برگزینند، گرچه شما می‌توانید با یک کارت میکرو اس دی به فضای ذخیره سازی دیوایس خود بی‌افزایید. در انتها باید به رابط کاربری اندروید 8.1 اوریو و یک باتری بزرگ 4000 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

خبر جذاب اینکه سامسونگ قصد دارد 9 آگوست (18 مرداد ماه) همراه با پرچمدار جدید گوشی هایش، از ساعت هوشمند جدیدی با نام گلکسی واچ نیز پرده برداری کند. پیش فروش این دو محصول از 14 آگوست (23 مرداد) آغاز شده و تحویل نهایی آن نیز 24 آگوست (2 شهریور ماه) انجام خواهد گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. واقعا پیش فروشاشون انقدی فروش داره ک در حالت عادی دارن؟