اسکنر عنبیه گلکسی تب اس 4

اسکنر عنبیه گلکسی تب اس 4 سامسونگ تایید شد

اسکنر عنبیه گلکسی تب اس 4 سامسونگ (Samsung Galaxy Tab S4) از لابه‌لای کدهای فریمور این تبلت اندرویدی تایید شد. تبلت سال 2018 سامسونگ فاقد کلید هوم و اسکنر اثر انگشت خواهد بود.

رندرهایی از تبلت گلکسی تب اس 4 سامسونگ طی چند هفته‌ی اخیر به انتشار رسیده است. برخی از آن‌ها نشان می‌دهند که شاید پرچمدار آینده‌ی تبلت های سامسونگ فاقد یک کلید فیزیکی هوم باشد. در حالی که اسکنر اثر انگشت بر روی قاب جلویی گوشی وجود ندارد، ما این اسکنر را بر روی قاب پشتی تبلت سامسونگ نیز نمی‌توانیم بیابیم. این بدان معناست که تب اس 4 عملا فاقد این سنسور است. حال به لطف اسناد فریمور این تبلت، اسکنر عنبیه گلکسی تب اس 4 سامسونگ به عنوان یک گزینه‌ی قفل‌گشایی ایمن معرفی شده است.

اسکنر عنبیه گلکسی تب اس 4 جایگزین اسکنر اثر انگشت

یک ویدیو از فریمور تبلت آینده‌ی سامسونگ استخراج شده است که اسکنر عنبیه گلکسی تب اس 4 را تایید می‌کند و نشان می‌دهد سامسونگ از روش اسکن هوش مصنوعی بر روی تبلت سال 2018 خود استفاده خواهد کرد. قابلیت Intelligent Scan ترکیبی از دو قابلیت اسکنر عنبیه چشم و تشخیص چهره است که در زمان قفل‌گشایی دیوایس مورد استفاده قرار خواهد گرفت. اگر یک روش درست عمل نکند، به صورت خودکار روش دوم به عنوان یک پشتیبان وارد کار شده تا حتما قفل صفحه باز شود. سامسونگ رسما زمان معرفی تب اس 4 را تایید نکرده است، اما به نظر می‌رسد فاصله‌ی چندان زیادی تا ملاقات آن از نزدیک نداشته باشیم.

بعید به نظر می‌رسد سامسونگ این تبلت را همزمان با رویداد معرفی گلکسی نوت 9 در معرض دید همگان قرار دهد. در اینجا نشانه‌هایی وجود دارد که عنوان می‌کنند این تبلت در نمایشگاه IFA 2018 برلین که تا چند هفته دیگر برگزار می‌شود، معرفی خواهد شد. گفته می‌شود گلکسی تب S4 به یک نمایشگر 10.5 اینچی با وضوح 2560 در 1600 پیکسل از نوع آمولد تجهیز خواهد شد. زیر قاب این تبلت تراشه اسنپدراگون 835 همراه با 4 گیگابایت رم فعالیت خواهند کرد و یک حافظه 64 گیگابایتی نیز در اختیار کاربران قرار خواهد  داشت. اسپیکرهای این دیوایس توسط شرکت AKG تنظیم شده و یک رابط کاربری مبتنی بر اندروید 8.1 اوریو و باتری با ظرفیت 7300 میلی‌آمپر ساعت نیز دیگر مشخصات تبلت گلکسی Tab S4 را تشکیل می‌دهند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. توی محصولات سامسونگ فقط همین تبلت هاش خوبه
    وگرنه خرید گوشی و گلکسی واچش اشتباه ترین کار ممکنه

  2. دیگ اثرانگشت قدیمی شد بهتره از اسکنر چهره استفاده کنن