گوشی نوکیا X5

با تایید مقامات رسمی، گوشی نوکیا X5 در خارج از کشور چین هم عرضه می‌شود

ظاهرا سرا‌ن کمپانی اچ ام دی گلوبال با اطمینان از علاقه‌ی وافر مشتریان به گوشی نوکیا X5 ، قصد عرضه‌ی بی چون و چرای آن در بازارهای جهانی را دارند.

اولین بار نام گوشی نوکیا X5 حدود یک ماه قبل و پس از انتشار رندرهای سه بعدی آن در فضای مجازی بر سر زبان‌ها افتاد. حالا که کمپانی فنلاندی این محصول را در کشور چین رونمایی و عرضه کرده، سوال بسیاری از علاقه‌مندان این است که آیا در سایر کشورها نیز امکان دسترسی به آن وجود خواهد داشت یا خیر؟ و اگر پاسخ مثبت است، چه زمانی این امکان فراهم خواهد شد؟

تایید عرضه‌ی گوشی نوکیا X5 در خارج از کشور چین

این خبر را چند روز قبل «یوهو سارویکاس» مدیر بخش محصولات کمپانی به طور تلویحی، در پاسخ به پرسش یکی از کاربران توییتر که جویای عرضه‌ی این گوشی در بازار کشورهای هند و سریلانکا شده بود اعلام کرد.

گوشی نوکیا X5

گفتنی است که پس از معرفی نوکیا X6 در چین، سران اچ ام دی گلوبال با طرح این سوال که آیا مایل به ارائه‌ی گوشی در بازارهای جهانی هستید یا خیر، یک نظرسنجی ترتیب دادند که پاسخ قاطع کاربران فضای مجازی به این پرسش، مثبت بود. ظاهرا این بار بدون تدارک دیدن نظرسنجی، گوشی نوکیا X5 روانه بازارهای جهانی خواهد شد؛ اما هنوز کسی نمی‌داند چه زمانی این وعده‌ی یوهو سارویکاس محقق می‌شود.

در مورد نوکیا ایکس 6 که فاصله‌ی رونمایی از آن در چین تا عرضه در بازارهای جهانی تحت نام نوکیا 6.1 پلاس، چیزی حدود 2 ماه بود؛ اما این احتمال دور از ذهن نیست که نسخه بین‌المللی نوکیا ایکس 5 با تاخیر کمتری در دسترس خریداران قرار بگیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. خیلی هم خوب دیگ نظر سنجی چرا میکنن حالا چقدرم نظرات براشون مهمه
    پای کلی سود وسطه

  2. فک کن چین یه چیزی بسازه و فقط فروش داخلی داشته باشه
    بازار چین فقط با کشورا دیگ تامین میشه