گلکسی اس 9 و آیفون ایکس

سامسونگ با سه ویدیوی تبلیغاتی جدید به اپل هجوم برد!

سه ویدیوی تبلیغاتی جدید سامسونگ به تازگی منتشر شده است. سامسونگ در این ویدیوها به طور مستقیم اپل را نشانه گرفته و با ذکر برخی ایرادها و کاستی‌های آیفون‌ ایکس به کاربران یادآوری می‌کند زمان مهاجرت به محصولات سری گلکسی رسیده است.

سامسونگ پیشتر نیز چند ویدیوی تبلیغاتی با عنوان Ingenius منتشر کرده و در آن‌ها، کاستی‌های گوشی‌ های آیفون را مورد خطاب قرار داده بود. در ویدیوهای جدید این شرکت کره‌ای پیرامون دوربین، درگاه‌‌ها و تکنولوژی شارژ سریع مانور داده و مشکلات گوشی های آیفون در این زمینه‌ها را نشان می‌دهد. در انتهای ویدیوها از کاربران خواسته می‌شود به «گلکسی» آپگرید کنند!

در این سه ویدیوی تبلیغاتی سامسونگ، درون یک فروشگاه اپل قرار داریم که یکی از کارمندانش اقدام به پاسخ دادن سوال‌هایی پیرامون آیفون ایکس به کاربران حرفه‌ای سامسونگ گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ می‌کند. پیشتر، ویدیویی با اشاره به پشتیبانی پرچمداران جدید سامسونگ از فناوری Gigabit LTE منتشر شده و دو برابر بودن سرعت اینترنت گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس نسبت به گوشی های آیفون را به رخ اپل کشانده بود.

مضمون سه ویدیوی تبلیغاتی جدید سامسونگ

در ویدیوهای جدید به پایین بودن امتیاز دوربین آیفون ایکس، عدم پشتیبانی از درگاه جک صوتی 3.5 میلی‌متری توسط آن و اجبار کاربر به استفاده از مبدل و همچنین عدم پشتیبانی از شارژ سریع درون آن اشاره می‌شود. گفتنی است آیفون‌های جدید از تکنولوژی فست شارژ پشتیبانی می‌کنند، اما این کار به صورت پیش‌فرض امکان‌پذیر نبوده و باید لوازم جانبی را به صورت جداگانه خریداری کرد. در ادامه این ویدیوها را مشاهده می‌کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

11 دیدگاه

  1. اتفاقا هیچ گوشی به خوبی اپل نیس
    اصلا نمیتووونه باشه .چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است

  2. این دوتا هم هی بلدن با هم جنگ کنن

  3. اپل فقط به درد مقایسه دوربین میخوره .بقیه چیزاش اشغاله

  4. چرا همه مقایسه ها رو با اپل انجام میدن .برند های خیلی بهتر از اونم هست

  5. سامهنگ آشغال ساز رو چه به این کارا ، بهتره بره دمپایی شو بسازه