مهاجرت به گلکسی اس 9

درخواست سامسونگ از کاربران برای مهاجرت به گلکسی اس 9 از گوشی‌های کند آیفون!

در جدیدترین ویدیوی تبلیغاتی سامسونگ به منظور تشویق کاربران به مهاجرت به گلکسی اس 9 (Samsung Galaxy S9)، این شرکت پا روی دم اپل گذاشته است! سامسونگ درون ویدیو، کاربران را به کنار گذاشتن گوشی های کند و آهسته آیفون و خرید گلکسی S9 تشویق می‌کند.

در جدیدترین ویدیوی تبلیغاتی سامسونگ، این شرکت باز هم تلاش کرده اصلی‌ترین رقیب خود در بازار موبایل را به چالش بکشد. مهاجرت به گلکسی اس 9 از یک گوشی آیفون کند، ایده اصلی این ویدیو محسوب می‌شود. در این تبلیغ با افرادی رو به رو می‌شویم که حین انجام کارهای روزمره، به خاطر کند بودن گوشی آیفون خود به مشکل برخورد می‌کنند. حال پیشنهاد سامسونگ برای این کاربران، مهاجرت به گلکسی اس 9 است!

سامسونگ در این ویدیو در حالی اپل را به خاطر مجبور کردن کاربرانش به خرید گوشی های جدید به شیوه‌های مختلف مورد تمسخر قرار می‌دهد که خود نیز همین کار را به شیوه‌ای متفاوت انجام می‌دهد.

مهاجرت به گلکسی اس 9

به عقیده کاربران، اپل بعد از هر مرتبه عرضه دو الی سه گوشی جدید در هر سال، به صورت عمدی و بعد از انتشار به‌روزرسانی‌های نرم افزاری، عملکرد گوشی های قبلی را کاهش می‌دهد تا بلکه آن‌ها از کند بودن گوشی های خود خسته شده و به خرید مدل‌های جدید روی بیاورند.

سامسونگ از این سوژه در ویدیوی تبلیغاتی جدیدش استفاده کرده و چاره کار را مهاجرت به گلکسی اس 9 به گلکسی اس 9 پلاس عنوان کرده است. این در حالی است که سامسونگ به شیوه‌ای دیگر کاربران را به خرید مدل‌های جدید تشویق می‌کند. اپل بعد از عرضه یک گوشی، حداقل تا چهار الی پنج سال از آن پشتیبانی کرده و برایش آپدیت‌هایی را عرضه می‌کند، اما یک پرچمدار سامسونگ در بهترین حالت تنها دو مرتبه آپدیت سیستم عامل‌های جدید را دریافت خواهد کرد.

مهاجرت به گلکسی اس 9 از آیفون

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

22 دیدگاه

  1. 2 هزار سال دیگه سامسونگ و کمپانیانی مزخرف مثال اینا بخوان الکی با تبلیغ ایفون و خراب کنند کور خوندن دارن دق میکنند امسال هم با وجود قیمت گرون ایفون پر فروش ترین گوشی های جهان بترتیب ایفون ایکس هشت پلاس هشت و حتی هفت میباشد

  2. اپل نابود داره میشه

  3. جفتشون نابود کیفیت کارایی فقط سونی

  4. خخخخخخخ سامسونگو
    تبلیغ درست کرده آخرین مدل سامسونگ رو با آیفون ۶ نقایسه کرده
    آخه سامسونگ بدبخت گوشی ک تو زمان آیفون ۶ دادی بیرون گلکسی اس ۵ بود الان کسی هست ک اصلا بتونه اس ۵ کار کنه و هنگی نداشته باشه؟اصلا روشن میشه ک همچین تبلیغ مزخرفی رو درست کردی؟
    بعدشم همین الان آیفون ۶ بهترین عملکرد و سرعت رو داره
    چقدر بعضی از کمپانی ها احمقا

  5. دلتون خوشه شماها با این وضع دلار مگه تازه میشه گوشی خرید اونم آیفون که شده قیمت یه ماشین ما همون میان رده های دست دوم چندسال پیشم بزور میتونیم بخریم

  6. سلام . اینو در نظر بگیرید که نباید از آیفون سه چهار سال پیش انتظارات خیلی عجیب غریبی داشته باشیم . چون قدیمی شده اند مثلا درسته بگیم گلگسی s3 چرا الان خوب کار نمیکنه ؟ پس چرا آیفون 10 و 8 هیچ مشکلی ندارند

  7. جفتشون از هم بدترن حداقل برید سمت سونی

  8. هههه سامسونگ هنگی که به هنگ کردن معروفه رو چه به این کارا ، با شش کیگ رم باید لنگ بندازه مقابل ایفونی که دو گیگ رم داره

  9. ایفون با خاک یکسان کرد

  10. خو یکی بره بع سامسونگ بگه تو خودتم همی کارو میکنی استاد
    کاربراتو مجبور میکنی گوشی جدید تو بخرن
    فقط روشت با روش اپل فرق داره

    اپل سرعت گوشی رو بعد چند سال کند میکنه تا گوشی جدیدشو بخرن

    سامسونگ فقط دو بار گوشیشو به روز میکنه پس کاربر برای ایکه گوشیش به روز باشه باس بره گوشی جدیدشو بخرخ

    هم سامسونگ هم اپل خیلی نامررررررررررردن

  11. درود به سامسونگ!! منم گلکسى S9 دارم و افتخار مى کنم که همچین گوشى بسیار عالى و با کیفیت دستمه!!!
    🙂