گلکسی X

گلکسی X احتمالا همان گوشی منعطف سامسونگ نیست

بر اساس اخباری که از ابتدای سال گذشته شنیده می‌شود، گوشی منعطف سامسونگ با نام گلکسی X معرفی خواهد شد. با این حال بر اساس گزارش‌های جدید، احتمالا گوشی انعطاف پذیر سامسونگ دارای نامی به غیر از گلکسی ایکس (Samsung Galaxy X) است.

سال‌ها است درباره گوشی منعطف سامسونگ اخبار ضد و نقیضی می‌شنویم. در حالی که تا سال گذشته نام این گوشی مشخص نبود، در نهایت برخی گزارش‌ها به عنوان سامسونگ گلکسی ایکس اشاره کردند. این گوشی که انتظار می‌رود در نمایشگاه CES سال آینده (دی ماه امسال) معرفی شود، بر اساس یک توییت جدید، نام دیگری به جزی گلکسی X خواهد داشت.

به جز اشاره به عدم استفاده از نام گلکسی ایکس برای گوشی منعطف سامسونگ، به سایر ویژگی‌ها و اطلاعات آن اشاره‌ای نشده است. در این توییت همچنین به عرضه گوشی گیمینگ سامسونگ در آینده‌ای نزدیک اشاره می‌شود، به این معنی که احتمالا قرار است این محصول با نام گلکسی X رونمایی و عرضه شود.

عرضه گوشی گیمینگ سامسونگ با نام گلکسی X

گلکسی X

تا امروز چند برند معتبر و شناخته شده دنیای موبایل همچون هواوی و شیائومی اقدام به عرضه گوشی گیمینگ کرده‌اند، اما سامسونگ به عنوان بزرگترین سازنده گوشی هوشمند فاقد چنین محصولی است. از آنجایی که با توجه به توییت بالا، سامسونگ مشغول توسعه یک گوشی هوشمند مخصوص بازی است، بعید نیست این محصول در نهایت با همان نام گلکسی ایکس عرضه شود.