گوشی های آیفون سال 2018

گوشی های آیفون سال 2018 چه زمانی عرضه خواهند شد؟

اگر در انتظار گوشی های آیفون سال 2018 هستید، در این مطلب علاوه بر بررسی زمان عرضه سه گوشی آیفون 2018 یعنی آیفون 9، آیفون ایکس اس و آیفون ایکس اس پلاس، به قیمت آن‌ها نیز اشاره‌ای خواهیم کرد.

با نزدیک شدن به ماه سپتامبر (شهریور – مهر)، کاربران اپل بیش از هر زمان دیگری هیجان‌زده می‌شوند. برخلاف سایر گوشی‌سازان دنیا همچون سامسونگ و هواوی، اپل در هر سال تنها دو الی سه گوشی طی برگزاری یک رویداد معرفی می‌کند، به همین دلیل گوشی های آیفون سال 2018 تازگی بیشتری برای طرفداران دارند.

مزیت گوشی های آیفون سال 2018 این است که طراحی منحصربه‌فرد گوشی آیفون ایکس در هر سه آن‌ها وجود داشته و کاربران به لطف آیفون 9، با پرداخت هزینه‌ تقریبا پایین قادر به خرید یک گوشی شبیه به آیفون ایکس، دارای نمایشگر بسیار بزرگ و مجهز به فیس آیدی خواهند شد.

آیفون 9

آیفون 9 همان گوشی ارزان قیمت اپل بوده و به یک نمایشگر 6.1 اینچی مجهز خواهد شد. متاسفانه بر اساس اخبار جدید، این گوشی که به پنل ال سی دی مجهز می‌شود، به خاطر بروز مشکلات در نمایشگر آن، با دو ماه تاخیر در مقایسه با دو مدل دیگر عرضه می‌شود. اما خوشبختانه آیفون ایکس اس دارای نمایشگر 5.8 اینچی و آیفون ایکس اس پلاس مجهز به صفحه نمایش 6.5 اینچی به موقع عرضه خواهند شد.

اما منظور از به موقع چیست و قرار است گوشی های آیفون سال 2018 در چه تاریخی عرضه شوند؟ در ادامه به این موضوع پی‌ می‌بریم.

تاریخ رونمایی گوشی های آیفون سال 2018

از زمان معرفی آیفون 5 در سال 2012، تمامی رویدادهای معرفی آیفون‌های جدید در سال‌های بعد نیز ماه سپتامبر برگزار شده است، به همین دلیل بعید می‌دانیم شرکت این روال را تغییر بدهد. تمامی شایعات نیز به معرفی آیفون 9 و دو گوشی دیگر در ماه سپتامبر اشاره دارند.

انتظار ما رونمایی گوشی های آیفون سال 2018 بین روزهای یازدهم تا سیزدهم سپتامبر (بیستم تا بیست و دوم شهریور) است، هر چند به خاطر مشکل پدید آمده در ال سی دی‌ آیفون 9 ممکن است این رویداد یک هفته به تعویق بیفتد.

زمان معرفی گوشی های آیفون سال 2018

تاریخ عرضه گوشی های آیفون سال 2018

بعد از معرفی رسمی، نوبت به عرضه گوشی به بازارهای سراسر دنیا می‌رسد. اپل از جمله شرکت‌هایی است که بعد از معرفی گوشی های جدیدش، آن‌ها را با تاخیری قابل ملاحظه به دست مشتریان می‌رساند. بعد از معرفی، باید منتظر یک بازه زمانی 9 الی شانزده روزه به منظور پیش خریدها باشیم. بعد از آن محصولات به دست کاربران پیش خرید کرده رسیده و سایر فروشگاه‌ها نیز قادر می‌شوند گوشی های آیفون سال 2018 را در ویترین‌هایشان بچینند.

البته سال گذشته، آیفون ایکس چهل و سه روز بعد از رونمایی عرضه شد، چرا که این شرکت می‌دانست در صورت عرضه آن همراه با آیفون 8 و آیفون 8 پلاس، به خاطر ویژگی‌های منحصربه‌فرد این گوشی، با وجود قیمت هزاری دلاری آن کاربران از خرید دو گوشی آیفون دیگر خودداری می‌کنند.

زمان معرفی گوشی های آیفون سال 2018

اما در سال جاری چنین اتفاقی نخواهد افتاد. اگر قرار باشد یک گوشی زودتر از بقیه معرفی شود، قطعا آیفون 9 به عنوان محصول اقتصادی سال جاری خواهد بود. اما با توجه به این که تولید عمده این گوشی به خاطر مشکل نمایشگر آن به مشکل برخورد کرده است، اپل باید چند ماه تا عرضه آن صبر کند. پس باید سایر گوشی های آیفون سال 2018 را به موقع عرضه کند. پیش‌بینی می‌کنیم آیفون ایکس اس و ایکس اس پلاس بین روزهای بیست و یکم تا بیست و هشتم سپتامبر (سی‌ام شهریور تا ششم مهر) عرضه شوند.

قیمت آیفون های جدید

اپل امسال به جای افزایش قیمت‌ها، برای جلب رضایت مشتریان آن‌ها را کاهش خواهد داد. به همین دلیل جانشین آیفون ایکس هزار دلاری دارای قیمت 900 دلار خواهد بود. امسال قرار است آیفون ایکس اس پلاس مجهز به صفحه نمایش 6.5 اینچی OLED با قیمت هزار دلار و یا بیشتر عرضه شود. اگرچه آیفون 9 را اقتصادی خطاب کردیم، اما این عنوان با در نظر گرفتن مرز هزار دلار به آن نسبت داده شده است، به طوری که این گوشی بین 700 الی 800 دلار قیمت خواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. این نابود بشه خیال من راحت شه

  2. رنگ مشکیش چقدر زیباست

  3. حالا آیفون های ۲۰۱۸ قراره چه سوپرایزی برامون داشته باشن؟

  4. توی ایران تنها هدف از خریدن آیفون پُز دادن به دوستا و فامیلاس