رفع فیلتر تلگرام

رفع فیلتر تلگرام هرگز اتفاق نمی‌افتد

تلگرام هرگز رفع فیلتر نمی‌شود. پس از انتشار خبرهایی مبنی بر احتمال رفع فیلتر تلگرام ، معاون دادستان کل کشور شدیدا به این موضوع واکنش نشان داد و این شایعه را بی اساس دانست.

امروز خبری در رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر این که احتمال رفع فیلتر تلگرام وجود دارد. پس از گذشت سه ماه از مسدود شدن این پیام رسان محبوب در ایران، امروز فیروزآبادی، دبیر شورای عالی فضای مجازی گفت اگر خدمات پایدار داخلی در حوزه پیام رسان‌ها به وجود بیاید، احتمال دارد دسترسی به تلگرام مانند قبل مهیا شود.

به گفته دبیر شورای عالی فضای مجازی، فیلترینگ تلگرام یک تصمیم قضایی بوده و رویکرد شورای عالی فضای مجازی نیز خروج از انحصار این پیام رسان خارجی بوده که با فیلترینگ، بخشی از این رویکرد محقق شده است. با توجه به قضایی بودن موضوع فیلترینگ، رفع فیلتر هم باید با تایید و دستور دستگاه قضا باشد.

رفع فیلتر تلگرام تکذیب شد

حالا عبدالصمد خرم آبادی، معاون دادستان کل کشور در امور فضای مجازی با انتشار مطلبی در فضای مجازی به شدت به این شایعه که در رسانه‌ها و شبکه های اجتماعی منتشر شده واکنش نشان داد و تاکید کرد تلگرام هرگز رفع فیلتر نمی‌شود. خرم آبادی در این مطلب نوشت:

تلگرام هرگز رفع فیلتر نخواهد شد. شایعه بی اساس رفع فیلتر تلگرام که به منظور تنفس مصنوعی به پیکر نیمه جان این شبکه هر از چند گاهی منتشر می‌شود، نمی‌تواند روند مهاجرت مردم به پیام رسان های داخلی را متوقف کند. ان‌شاءالله با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در آینده نزدیک با برطرف شدن برخی از موانع، مهاجرت به پیام رسان های داخلی تکمیل شده و گام بلندی در تحقق شبکه ملی اطلاعات برداشته خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. مشکلی نیس.این یارو منو یاد خلخالی انداخت.این در نوع خودش ازونم بتره.عاقبت این قماش معلومه

  2. اصلا مشکلی نیست همه دارن از تلگرام استفاده میکنن راحت و روان .
    ضمنا مشکل مردم ایران تلگرام نیست . گرسنگی ، گرانی ساعت به ساعت و آینده تاریک و مبهم زندگیه

  3. کثیف ترین آدم روی زمین . دیرو یا زود مردم حسابتو میرسن

  4. حالا کی گفته بکنید

  5. جون مادرتون این نظرات رو منتشر کنید حداقل بزارید فحشمون رو بدیم یکم دلمون خنک شه اینا مارو گاو و گوسفند فرض کردن تا قیمت دلار میره بالا فوری اینستا فیلتر بعد تلگرام رفع فیلتر بعد تویتر رفع فیلتر والا جونمون به لیمون رسید دیگه کی میخاد این بدبختی تموم شه آخه شما هم هی چاپ نکنید بیشتر حرصمون رو در بیارید اه

  6. همچین اولش با قاطعیت میگن رفع فیلتر میشه آدم میگ دیگ حتمیه شکی توش نیست