نیسان ایکس تریل 2018

خودرو نیسان ایکس تریل 2018 به بازار ایران رسید + قیمت و مشخصات

خودرو نیسان ایکس تریل 2018 (Nissan X-Trail) که چندی پیش توسط شرکت جهان نوین آریا پیش فروش شد، سرانجام از گمرک ترخیص شد و به دست مشتریان رسید. در ادامه، مشخصات و قیمت این خودرو را مشاهده می‌کنید.

سرانجام اولین محموله نیسان ایکس تریل 2018 که اخیرا از گمرک ترخیص شده بود، به بازار ایران راه پیدا کرد و به دست مشتریان رسید. اردیبهشت‌ماه امسال بود که شرکت جهان نوین آریا به عنوان نماینده رسمی خودروهای نیسان در ایران، خودروی ایکس تریل 2018 را با قیمت 344 میلیون تومان به فروش رساند و حالا پس از حدود سه ماه شاهد ورود این شاسی بلند ژاپنی به خیابان‌های کشور خواهیم بود.

نیسان ایکس تریل 2018

نیسان ایکس تریل 2018 نیوفیس در ظاهر تغییرات اندکی داشته، اما با امکانات رفاهی و ایمنی مدرن‌تری نسبت به قبل به بازار راه پیدا کرده است. از مهم‌ترین تغییرات این خودرو می‌توان به نمای عضلانی با خطوط عمیق‌تر، جلوپنجره عریض بر اساس زبان طراحی V نیسان، سپر اسپورت، رکاب‌های کرومی، چراغ‌های LED جلو و چراغ‌های مه‌شکن زاویه‌دار اشاره کرد. در کابین خودرو نیز فرمان با طراحی جدید Dشکل تعبیه شده و سیستم‌های کنترلی بر روی فرمان به شکل جوی استیک چهار طرفه طراحی شده است. سیستم صوتی BOSE با 8 بلندگو و صفحه نمایش لمسی 7 اینچی از دیگر ویژگی‌های شاخص ایکس تریل فیس لیفت 2018 به شمار می‌رود.

نیسان ایکس تریل 2018

نیسان ایکس تریل 2018 مانند قبل از پیشرانه 2.5 لیتری با قدرت 171 اسب بخار در کنار گیربکس اتوماتیک CVT با قابلیت تعویض دنده دستی بهره می‌برد. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو 8.3 لیتر و مصرف سوخت جاده‌ای آن 6.6 لیتر اعلام شده است.

نیسان ایکس تریل 2018

قیمت نیسان ایکس تریل 2018 در بازار

در حال حاضر، ایکس تریل 2018 با توجه به این که خودروی تازه‌واردی در بازار محسوب می‌شود، با قیمت حدود 540 میلیون تومان در بازار آزاد خرید و فروش می‌شود که حدود 200 میلیون تومان با قیمت تعیین شده توسط شرکت جهان نوین آریا اختلاف دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

13 دیدگاه

  1. خیلی خوشگله یکی باید بخرم

  2. من فقط یه نیسان میشناسم اونم ابیه

  3. شاخ هرچی ماشینو شکونده
    ادم اینارو تو جاده میبینه کف بر میشه اصا

  4. 200 ملیون اختلاف آخه😐چرا باید انقد اختلاف قیمت داشته باشه عجب خر تو خریه

  5. این رسما یه پا هواپیماس برا خودش

  6. 540 میلیووووووووووون .چه زیبا به به واقعا خوش قیمته😐