سونی اکسپریا XA1

رویت گوشی سونی اکسپریا XA3 در وب سایت کمیسیون اوراسیا

گوشی سونی اکسپریا XA3 به تازگی در وب سایت کمیسیون اوراسیا ظاهر شده است. با توجه به این که سونی اکسپریا ایکس ای 3 (Sony Xperia XA3) جانشین آخرین میان‌رده معرفی شده سونی در حدود هفت ماه قبل محسوب می‌شود، احتمال معرفی آن در نمایشگاه IFA 2018 بالاست.

سونی اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم به خاطر مجهز شدن به ویژگی‌های منحصربه‌فرد و داشتن تفاوت‌های اساسی با دیگر محصولات این شرکت، به سرعت در حال عرضه شدن در بازارهای مختلف است. این گوشی به تازگی توسط کمیسیون اوراسیا به تایید رسیده است، به این معنی که کاربران روسیه، بلاروس، ارمنستان و قزاقستان نیز به زودی قادر به خرید آن خواهند بود.

نکته جالب‌تر اینجاست که در اطلاعات مربوط به تاییدیه اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم، شماره کد یک گوشی دیگر با عنوان H4413 نیز دیده شده است. با قضاوت بر اساس شماره کدهای محصولات پیشین می‌توان گفت این کد به گوشی سونی اکسپریا XA3 تعلق دارد. کد پرچمداران سری XZ با H6 و برای میان‌رده‌های از سری XA با H4 شروع می‌شود.

سونی اکسپریا XA3

زمان معرفی سونی اکسپریا XA3

همانند دیگر شرکت‌های گوشی‌ساز، سونی نیز در نمایشگاه IFA 2018 حضور پیدا خواهد کرد. رویداد این شرکت در روز سی‌ام آگوست (هشتم شهریور) برگزار شده و طبق تصویر بالا می‌توان انتظار داشت سونی اکسپریا XA3 به عنوان جانشین اکسپریا XA2 یکی از محصولات معرفی شده طی این رویداد باشد. احتمالا همانند مدل سال گذشته، یک نسخه اولترا نیز عرضه می‌شود.

دو گوشی سونی اکسپریا ایکس ای 2 و ایکس ای 2 اولترا در نمایشگاه CES سال جاری معرفی شدند، پس اکنون حدود 7 ماه از رونمایی آن‌ها می‌گذرد. با توجه به این موضوع رونمایی سونی اکسپریا ایکس ای 3 بسیار محتمل به نظر می‌رسد. داشتن یک دوربین مجهز به وضوح تصویر بسیار بالا، تنها ویژگی است که می‌توانیم برای این گوشی متصور شویم.