ابعاد گلکسی نوت 9

مقایسه ابعاد گلکسی نوت 9 با گلکسی نوت 8 سامسونگ

در این بخش، با تکیه بر اطلاعات موجود قصد مقایسه ابعاد گلکسی نوت 9 (Samsung Galaxy Note 9) با نسل قبلی را داریم. پرچمدار بعدی سامسونگ از نظر اندازه چه تفاوتی با گلکسی نوت 8 خواهد داشت؟

گلکسی نوت 9 یکی از مورد انتظارترین تلفن های هوشمند سال 2019 میلادی است که در تاریخ 9 آگوست (18 مرداد) رونمایی خواهد شد. همانند سایر پرچمداران سامسونگ نیز پیش از معرفی رسمی، ما با بسیاری از مشخصه‌های فنی این فبلت آشنا هستیم. شایعاتی که طی چند ماه اخیر منتشر شدند، قیمت، طراحی و قابلیت‌های جدید نوت 9 را مشخص می‌کردند. ما حتی می‌دانیم قلم هوشمند اس پن با امکاناتی بسیار بیشتر از قبل توسعه پیدا خواهد کرد.

حالا نیز ما به برخی از رندرهای کامپیوتری این پرچمدار محبوب دست یافته‌ایم؛ رندرهایی که اطلاعات مهم و جالبی همچون ابعاد گلکسی نوت 9 را مشخص می‌کنند. همان‌طور که انتظار می‌رفت، این محصول جدید تقریبا با نسل قبلی هم‌اندازه است و ظاهرا مثل گوشی های سری گلکسی S9، سامسونگ از فرمول پالایش دوباره پرچمداران استفاده کرده است.

ابعاد گلکسی نوت 9

ابعاد گلکسی نوت 9: 162 در 76.4 در 9.5 میلی‌متر / ابعاد گلکسی نوت 8: 162.5 در 74.8 در 9.5 میلی‌متر

گلکسی نوت 9 به صفحه نمایش 6.3 اینچی +QHD مجهز خواهد شد؛ صفحه نمایشی تقریبا یکسان با گلکسی نوت 8. در حقیقت، بزرگترین تغییر در طراحی نسل جدید را می‌توان انتقال حسگر اثر انگشت به زیر دوربین عنوان کرد. این چیزی بود که ما منتظرش بودیم چرا که بسیاری از کاربران نسبت به محل قرارگیری اسکنر اثر انگشت در گلکسی نوت 8 و گلکسی اس 8 معترض بودند. جالب است بدانید در طراحی گلکسی نوت 9، این تصمیم نه به خاطر لمس اشتباه لنز هنگام باز کردن قفل دستگاه، بلکه به خاطر اختصاص فضای بیشتر برای تعبیه باتری بزرگتر گرفته شده است. این موضوع به خوبی در تصویر زیر نشان داده شده است:

ابعاد گلکسی نوت 9

در مورد حاشیه‌ها، تفاوت چندانی با قبل دیده نمی‌شود. شاید سازندگان کمی از حاشیه بخش پایینی کاسته باشند، ولی میزان آن ناچیز است. با این حال، حتی اگر طراحی نوت 9 تفاوتی با نوت 8 نداشته باشد، پرچمدار آینده کره‌ای‌ها با سخت افزاری قوی‌تر، قابلیت‌های نرم افزاری بیشتر و قلم هوشمند بلوتوثی ارتقایافته به دست کاربران خواهد رسید.

برخی گزارش‌ها از امکان استفاده از قلم مجهز به بلوتوث گلکسی نوت 9 برای کارهایی همچون کنترل موسیقی در حال پخش، شاتر دوربین، باز کردن قفل دستگاه زمانی که قلم بیرون از آن است و همچنین ادغام بهتر AirCommand در برخی از اپلیکیشن ها خبر دارند.

گجت نیوز مراسم معرفی از گلکسی نوت 9 را به صورت کامل پوشش خواهد داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. هوآوی رو نبینید الکی فروش بالا داشته اینم همین امساله
    بعد از این سامسونگ بازم به جای اولش برمیگرده

  2. اس9 بزرگ تره عرضش

  3. بعد از سری 8 چه s چه نوت دیگ هیچوقت نتونست فروش قبلشو داشته باشه

  4. سامسونگم د با محصولاتش بازار موبایل رو خراب کرده کلا
    پول هنگفت در ازای یه گوشی نه چندان عالی