گوشی های منعطف سامسونگ

گوشی های منعطف سامسونگ تحت سری F عرضه خواهند شد

انتظار داریم گوشی های منعطف سامسونگ از ابتدای سال 2019 یکی پس از دیگری با فاصله‌های زمانی مشخص از یکدیگر معرفی شوند. بر اساس جدیدترین گزارش‌ها، همه گوشی های انعطاف پذیر این شرکت تحت یک سری مشخص یعنی سری F معرفی خواهند شد.

در سال 2013 اعلام شد سامسونگ علاوه بر سری S و Note، که از هر کدام سالیانه یک یا دو محصول عرضه می‌شود، تصمیم دارد یک سری دیگر با عنوان F نیز معرفی کرده و پرچمدارانی را نیز تحت این سری عرضه کند. در آن زمان، هیچ اطلاعات دیگری درباره گوشی های سری F سامسونگ شامل ویژگی منحصربه‌فرد آن‌ها منتشر نشد.

بر اساس توییت جدید یکی از افشاکنندگان چینی اخبار گوشی های هوشمند، سامسونگ فعالیت بر روی گوشی های سری اف را از سر گرفته است. از آنجایی که این روزها بیشتر پیرامون گوشی های منعطف سامسونگ خبرهایی می‌شنویم، شاید بتوان این محصولات را همان مدل‌های مختلف سری F دانست.

تعدد گوشی های منعطف سامسونگ

طبق گزارشات اخیر، نام گلکسی ایکس که تا امروز تصور می‌کردیم اولین گوشی منعطف سامسونگ خواهد بود، به احتمال زیاد، نام اولین گوشی هوشمند گیمینگ بزرگترین گوشی‌ساز دنیا است که تا مدتی دیگر رونمایی می‌شود. از طرفی دیگر، معرفی گوشی های منعطف سامسونگ تحت سری F بسیار معقول‌تر به نظر می‌رسد، چرا که عبارت منعطف (Foldable) نیز با همین حرف شروع می‌شود.

تا امروز تصاویر و پتنت‌های زیادی از گوشی های منعطف سامسونگ دیده شده است، به این معنی که شرکت کره‌ای تصمیم دارد در آینده‌ای نزدیک، چندین گوشی انعطاف پذیر معرفی کند. به همین دلیل نباید به دنبال یک نام مشخص برای یک گوشی منحصربه‌فرد بود، بلکه باید به دنبال نام یک سری جدید همچون F باشیم که تمام گوشی های منعطف سامسونگ تحت آن عرضه می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. مهرکه ترین طراحی های نسل جدید گوشی های 2018
    بهتر از این ممکن نیست