نگاه نزدیک به قاب محافظ گلکسی نوت 9

انتشار ویدیویی از قاب محافظ گلکسی نوت 9 سامسونگ

به تازگی ویدیوی نگاه نزدیک به قاب محافظ گلکسی نوت 9 سامسونگ (Samsung Galaxy Note 9) منتشر شده است. بر اساس آن می‌توان به خوبی ابعاد گوشی گلکسی Note 9 را با پرچمداران کنونی سامسونگ مقایسه کرد.

قرار است سامسونگ گلکسی نوت 9 تبدیل به یکی از بزرگترین فبلت‌هایی شود که تا امروز دیده‌ایم. طی دو سال اخیر، مدل پلاس پرچمداران سری S این شرکت با نمایشگر 6.2 اینچی و پرچمدار سال گذشته سری Note با صفحه نمایشی 6.3 اینچی عرضه شد، اما با نگاه نزدیک به قاب محافظ گلکسی نوت 9 که به تازگی در دنیای واقعی رویت شده است، می‌توان فهمید پرچمدار آتی از همه آن‌ها بزرگتر خواهد بود. در ویدیوی نگاه نزدیک به قاب محافظ گلکسی نوت 9 اندازه این گوشی با گلکسی اس 9 پلاس مقایسه می‌شود.

نگاه نزدیک به قاب محافظ گلکسی نوت 9

بر اساس گزارش‌های قبلی نیز می‌دانستیم پرچمدار آتی سری نوت، که تا رونمایی رسمی آن کمتر از یک ماه باقی مانده است، ابعادی بزرگتر از تمامی پرچمداران عرضه شده سامسونگ تا امروز خواهد داشت، اما به لطف ویدیوی قاب محافظ گلکسی نوت 9 می‌توان این میزان را به طور دقیق اندازه‌گیری کرد. گلکسی اس 9 پلاس در مقایسه با گلکسی اس 8 پلاس 0.4 میلی‌متر عریض‌تر و در مقایسه با گلکسی نوت 8 حدود 1 میلی‌متر نازک‌تر بود، اما اختلاف آن در مقایسه با گلکسی نوت 9 به میزان قابل توجهی رسیده است.

در ادامه، تصویر یک گوشی گلکسی اس 9 پلاس را مشاهده می‌کنید که در قاب محافظ گلکسی نوت 8 قرار گرفته است. اختلاف اندازه‌ ملاحظه شده، در مقایسه با گلکسی نوت 9 باز هم افزایش پیدا خواهد کرد.

گلکس اس 9 پلاس

طبق ویدیوی نگاه نزدیک به قاب محافظ گلکسی نوت 9 به صحت برخی شایعات و اخبار پیشین پی‌ می‌بریم. برخلاف مدل پلاس سری S امسال، سنسورهای دوربین دوگانه این گوشی به صورت افقی کنار هم قرار گرفته و برخلاف گوشی سری Note سال گذشته، حسگر اثر انگشت زیر دوربین قرار دارد.

ویدیوی نگاه نزدیک به قاب محافظ گلکسی نوت 9

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. عجب قاب خفنیه مگه بخاطر قابش خود گوشیو بخرن هههه

  2. اخه اینم ویدیو میهخاد؟؟؟

  3. قابش از خود گوشی بهتره