نمایشگر هوشمند لنوو

نمایشگر هوشمند لنوو مجهز به دستیار گوگل معرفی شد

نمایشگر هوشمند لنوو با نام Lenovo Smart Display ، مجهز به دستیار گوگل معرفی شد. در ادامه با مشخصات، قابلیت ها و قیمت آن آشنا شوید.

اسپیکرهای هوشمند در حال کسب محبوبیت نزد کاربران هستند، اما دستیاران خانگی مجهز به نمایشگر هنوز در مسیر سختی قرار دارند. کمپانی آمازون با دیوایسی به نام Echo Show خودش را در این بازار امتحان کرد و حالا لنوو می‌خواهد با نمایشگر هوشمند Smart Display خودش سهمی از این بازار داشته باشد. لازم به ذکر است که نمایشگر هوشمند لنوو مجهز به دستیار گوگل خواهد بود. آن می‌تواند به تمامی پرسش‌های شما واکنش نشان داده و پاسخ دهد و مرحله به مرحله‌ی دستور پخت یک غذا را برای شما به نمایش بگذارد.

معرفی نمایشگر هوشمند لنوو

نمایشگر هوشمند لنوو به خوبی می‌تواند با دستیار گوگل تعامل برقرار کند. آن به پلتفرم Qualcomm Home Hub مبتنی بر اسنپدراگون 624 با 8 هسته، رم 2 گیگابایتی و حافظه 4 گیگابایتی مجهز است. این نمایشگر همچنین از تماس‌های ویدیویی از طریق Google Duo و اتصال Wi-Fi 802.11 ac نیز پشتیبانی می‌کند.

نمایشگر هوشمند لنوو

در اینجا یک دوربین 5 مگاپیکسلبی با قابلیت فیلمبرداری HD بر روی قاب جلویی نمایشگر هوشمند لنوو جای گرفته است. از آنجایی که این دیوایس در منزل مورد استفاده قرار خواهد گرفت، لنوو قابلیتی برای مسدودسازی فیزیکی این دوربین و حتی کلیدی برای قطع ضبط میکروفون را نیز تعبیه کرده است تا حفظ حریم خصوصی کاربران را به خوبی رعایت کرده باشد.

نمایشگر هوشمند لنوو برای مجهز بودنش به دستیار گوگل معروف است،‌ اما در حال حاضر می‌تواند برخی از المان‌های تصویری دیگر را نیز به نمایش بگذارد. پس از آن که از عبارت “Hey Google, good morning” استفاده کنید، به جای آنکه مانند دیوایس گوگل هوم تنها جزئیات مثل دیکته برایتان گفته شود، شما یک اطلاعات گرافیکی برای وضعیت آب و هوایی پیش رو و تراکم ترافیکی مسیرهای اطرافتان را مشاهده خواهید کرد.

نمایشگر هوشمند لنوو

با خرید این دیوایس شما اشتراک سه ماهه Youtube Premium را نیز دریافت خواهید کرد. Smart Display لنوو همچنین می‌تواند از HBO Now، Spotify، Pandora، Google Play Music و Youtube Music نیز اقدام به پخش محتوای چندرسانه‌ای کند. بدیهی است که شما می‌توانید با استفاده از آن به پادکست‌ها و کتاب‌های صوتی نیز گوش فرادهید.

قیمت نمایشگر هوشمند لنوو

نمایشگر هوشمند لنوو در اندازه‌های 8 یا 10 اینچی IPS با قیمت 199.99 و 249.99 دلار به عرضه درخواهد آمد. قاب جلویی دو نسخه سفید بوده، اما بر روی قسمت پشتی مدل 8 اینچی برخی المان‌ها از یک کاور پلاستیکی خاکستری برخوردارند، در حالی که جنس این بخش‌ها در نسخه 10 اینچی مشابه چوب است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. این دستیار ها ب چ کاری میان