رندر قاب گلکسی نوت 9

رندر قاب گلکسی نوت 9 دکمه‌ها و درگاه‌های روی بدنه را افشا می‌کند

رندرهایی مربوط به یک قاب گلکسی نوت 9 سامسونگ (Samsung Galaxy Note 9) منتشر شده است که جایگاه دکمه‌ها و درگاه‌های ارتباطی فبلت جدید سامسونگ را شرح می‌دهد.

هر روزی که به زمان رونمایی از گلکسی نوت 9 نزدیک می‌شویم، تعداد شایعاتی که از این فبلت به بیرون درز پیدا می‌کند نیز بیشتر می‌شود. سامسونگ کمتر از دو هفته دیگر قصد دارد این گوشی را معرفی کند، اما در حال حاضر با بسیاری از موارد مربوط به طراحی آن را آشنا هستیم. به نقل از یک تصویر تازه منتشر شده از قاب گلکسی نوت 9 ،‌ ظاهرا این گوشی حداقل در قاب جلویی و جناه‌های چپ و راستی خودش مشابه گلکسی نوت 8 است. این به معنای حضور دکمه‌ی بیکسبی و جک 3.5 میلی‌متری هدفون خواهد بود.

این تصاویر عنوان می‌کنند که دکمه‌ی مخصوص دستیار مجازی بیکسبی در زیر کلیدهای ولوم جای گرفته است. اما شاید آن یک اشتباه باشد،‌به خصوص وقتی این تصویر را در واقعیت تجسم می‌کنیم و متوجه فاصله‌ی کم بین این سه کلید می‌شویم. در زیر قاب گلکسی نوت 9 یک جک هدفون، درگاه USB نوع C، میکروفون، اسپیکر و یک جا محل نگه داری قلم اس پن از چپ به راست وجود دارد. این قاب همچنین تمام دهانه‌های باز را با یک جنس کائوچو مانند حفظ کرده است تا جلوی ورود گرد و غبار و ذرات دیگر را بگیرد.

رندر قاب گلکسی نوت 9

رندر قاب گلکسی نوت 9 و تایید دوربین دوگانه افقی

قسمت پشتی این قاب گلکسی نوت 9 به صورت کامل مشخص نیست، اما همان قسمت واضح هم کافیست تا ما از لبه‌های گرد محافظ دوربین گوشی مطلع شویم. به نظر می‌رسد پیکربندی دوربین دوگانه بر روی این گوشی مشابه نوت 8 همچنان افقی خواهد بود، اما حالا اسکنر اثر انگشت را می‌توانیم پایین‌تر از مانیتور ضربان قلب ببینیم.

این رندر را نیز باید به عنوان سند دیگری از مشخصات فنی، در پرونده‌ی گلکسی نوت 9 بگذاریم. هر روزی که می‌گذرد، جزئیات تازه‌ای از Note 9 به بیرون درز پیدا می‌کند و ما حالا می‌توانیم بیش از پیش با این گوشی 1000 دلاری سامسونگ آشنا شویم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. امیدوارم زنده باشم و این تغییر اساسی که میگید رو ببینم. من که چشمم آب نمیخوره سامسونگ معمولا از این سوپرایزا نداشته و نداره

  2. دیگ تغییر از این بیشتر؟ قلمو ببین اصا ترکونده دیگ برا خودش یه پا گوشیه

  3. طراحیش خیلی تکراری و یکنواخت شده .وقتشه یه تغییری ایجاد کنه