حالت دسکتاپ گلکسی نوت 9

حالت دسکتاپ گلکسی نوت 9 به دکس نیازی نخواهد داشت

بر اساس گزارش‌های درز کرده، حالت دسکتاپ گلکسی نوت 9 (Galaxy Note 9) بدون نیاز به سامسونگ دکس قابل استفاده خواهد بود. این در حالی است که پرچمدار کنونی کره‌ای‌ها تنها با کمک دکس می‌تواند به حالت دسکتاپ سوییچ کند.

سامسونگ دکس (Samsung DeX) یکی از لوازم جانبی گوشی‌های بالارده این کمپانی است که در گلکسی نوت 8 و گلکسی اس 9 (Galaxy S9) امکان اتصال دیوایس به مانیتور و کار با حالت دسکتاپ را فراهم می‌کند. اما به نظر می‌رسد برای استفاده از حالت دسکتاپ نسل جدید خانواده نوت، دیگر احتیاجی به دکس نخواهد بود و تنها وسیله مورد نیاز، یک عدد کابل USB-C و مبدل پورت USB به پورت ورودی نمایشگر است.

حالت دسکتاپ گلکسی نوت 9

حالت دسکتاپ گلکسی نوت 9 از دکس بی‌نیاز خواهد بود

در حال حاضر امکان اتصال کیبورد و ماوس به دکس پد وجود دارد تا تجربه کاملی از نسخه دسکتاپ این گوشی برای کاربر حاصل شود، اما در صورتی که نوت 9 را تنها با کابل USB-C به مانیتور وصل کنید بایستی ماوس و کیبورد را از راه بلوتوث به دیوایس متصل کنید. همچنین امکان شارژ دستگاه و خنک‌سازی آن وجود ندارد چرا که دیگر خبری از داک نخواهد بود.

هنوز مشخص نیست چرا سامسونگ چنین تصمیمی گرفته و برخلاف سیاست‌های اپل، کاربر را بی‌نیاز از خرید لوازم جانبی می‌سازد. با این وجود کره‌ای‌ها نوت 9 را همچنان هماهنگ با دکس طراحی کرده‌اند تا کاربرانی که تغییر جدید را نمی‌پسندند، همچنان بتوانند طبق عادت قدیمی خودشان از گوشی استفاده کنند. گلکسی نوت 9 یک ماه دیگر به طور رسمی معرفی خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. حالا نوت 8 شد . ….. 7 میلیون فکرشو بکن این بیاد کمتر از 10 میلیون نیییییی