پیام رسان بومی

9 پیام رسان بومی وام چند میلیاردی و امکانات رایگان دریافت کرده‌اند

عباسی شاهکوه، مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت گفت امکانات رایگان، زیرساخت لازم و وام چند میلیاردی در اختیار 9 پیام رسان بومی قرار گرفته است. در ادامه، اسامی این پیام رسان های داخلی را مشاهده می‌کنید.

صادق عباسی شاهکوه، مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت و معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه نمایشگاه الکامپ سخنان حاشیه‌سازی را مطرح کرد. وی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد 9 پیام رسان بومی امکانات رایگان و زیرساخت‌های لازم را دریافت کرده‌اند و وام چند میلیاردی به آن‌ها داده شده است.

این 9 پیام رسان بومی امکانات رایگان دریافت کردند

به گفته عباسی شاهکوه، اپلیکیشن‌های ویسپی، بیسفون پلاس، سروش، آی گپ، لنزور، جیک و پیگ، گپ، بله و بی تالک، پیام رسان های داخلی هستند که این تسهیلات و امکانات رایگان را دریافت کردند. معاون وزیر ارتباطات در ادامه افزود امکانات رایگان تنها به 9 پیام رسان بومی که مرکز ملی فضای مجازی معرفی کرده تعلق گرفته است و هیچ کس یا نهادی غیر از این‌ها امکانات رایگان دریافت نکرده و نخواهد کرد. وی همچنین تاکید کرد هر یک از این پیام رسان های داخلی 5 میلیارد تومان وام گرفته‌اند که در حدود مقررات و مصوبه شورای عالی فضای مجازی بوده است. علاوه بر آن اگر درخواست جدیدی مطرح شود و بر اساس مصوبه‌ی شورا باشد، ممکن است مبلغ دیگری هم اختصاص داده شود.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت خاطرنشان کرد تمام پیام رسان‌هایی که مورد تایید مرکز ملی فضای مجازی هستند از امکانات این مرکز بهره‌مند شده‌اند و شرکت ارتباطات زیرساخت هم به همه اپراتورهای دارای مجوز، امکانات می‌دهد و تاکنون هیچ غیر اپراتوری نتوانسته امکانات زیرساختی را دریافت کند.

این اظهارات با واکنش برخی مدیران پیام رسان های داخلی همراه شد. محمد رسول کاظمی، مدیر پیام رسان آی گپ با انتشار متنی در شبکه اجتماعی توییتر از وزیر ارتباطات و معاون او انتقاد کرد و اظهارات مطرح شده را دروغ دانست. وی از وزیر ارتباطات خواسته تا در انتخاب معاونان خود دقت کند و اضافه کرده وقتی ایشان لنزور و جیک و پیک را پیام رسان حساب کرده، خودتان بقیه حرف‌هایش را هم حساب کنید! مدیر پیام رسان ایرانی آی گپ در توییت دیگری نوشته است:

ایشان گفته به هر کدام از این پیام رسان‌ها پنج میلیارد تومان داده شد. اولا تنها 3 پیام رسان سروش، بیسفون و گپ وام گرفتند. دوما وام 3 ساله وجوه اداره شده دادید. لطفا دروغ و چاخان رو در کنار یک حرف درست تحویل ملت ندهید. درسته که کنتور نمیندازه، ولی ناسلامتی معاون وزیر هستید.

پیام رسان بومی پیام رسان بومی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

20 دیدگاه

  1. جدای از درست یا غلط بودن نفس این کار که خودش جای بحث مفصلی رو داره ، ادبیات یک مدیر برنامه پیام رسان رو ببینید ، این ادبیات نشان از سطح سواد و ادب و شعور یک مدیر که داعیه داشتن کاربر میلیونی رو داره ، هست .
    واقعا برای این مملکت تاسف باید خورد
    چیزی که تو این عمر 40 ساله انقلاب از بین رفته (انسانیت ، شعور ، شخصیت و سواد و آگاهی ) تا 400 سال دیگه هم درست نخواهد شد .ای کاش در برهه دیگری از زمان و یا در مکان دیگری زندگی میکردیم .

  2. دزدی واسه چی واسه جاسوسی؟؟؟

  3. همشون واسه جاسوسی درست شدن

  4. واقعا که جای تاسف داره😒😕

  5. لعنت به خودشون و پیام رساناشون و همه چیشون .خدا همشونو از ریشه ریشه کن کنه

  6. یعنی واقعا هیچ راهی نیس یکی بیاد احمد رضا رو فیلتر کنه بلکه با اعصاب راحت بشه مطالبو خوند😐😑

  7. لحن حرف زدن یارو رو ببین توروخدا شعور درست حرف زدنم نداره بعد بهش وام هم میدن نمیدونم کدوم ابلهی گفته تو نماینده مردمی که اسم مردمو تو دهن نحست میاری هیچ کی راضی نیست یه کپی کار احمق وام مفتی از دولت بگیره

  8. وام 4 درصد تو کشوری که قدرت خرید مردم به یک چهارم پارسال رسیده، یعنی 5 میلیارد تومن رو گرفته و فقط 1 میلیارد و 250 میلیونش رو می خواد برگردونه! فعلاً یعنی تو چند سال آینده به بازپرداخت 400 میلیونی ارزش پول سال 96 میرسه!!!!!

    ظلم رو می بینید!

    حالا این به کنار، از پدر مادرتون سوال کنید ببینید قبلاً چه خبر بوده : یک زمان روسری رو با پونز، به پیشونی مردم می چسبوندند!!! (اسم حیوان هم نمیشه گذاشت)

    باید گریست

    با سپاس

  9. تو این اوضاع بد اقتصادی بیای این همه سرمایه مملکت صرف اینجور چیزا بکنی. آخرشم نتیجه نگیری و ملت با وجود برخی مشکلات همچنان از تلگرام استفاده کنن.

  10. وایییی کشور داره پیشرفت می کنه ایول سروش که داره شصت میلیون نفر میشه و هم اینکه دیگه مردم ایران عاشق مسنجرای ایرانین . فیلتر شبکه فساد اینستاگرام و اینترنت غربی خواستار نود و نه درصد مردم ایرانه

  11. هخخخ خدایی کسایی هستن میرن سمت این مسنجرای جاسوسی حکومتی؟ حالا بماند کدوم قشر مردم میرن نصب می کنن.. گرفتین که؟