نقاشی روی بدنه خاک گرفته خودروها

وقتی که بدنه خاک گرفته خودروها بوم نقاشی یک هنرمند خلاق می‌شوند!

یک هنرمند روس با چیره‌دستی و خلاقیت خود، طرح زدن روی بدنه خاک گرفته خودروها را به سطح تازه‌ای ارتقا داده و این وسایل نقلیه را به آثار هنری بدل کرده است.

دیدن یک خودروی کثیف در کوچه و خیابان چیز عجیبی نیست. در چنین شرایطی ممکن است برخی از افراد، نقاشی‌های مبتدیانه‌ای روی بدنه خاک گرفته خودروها بکشند؛ یا برخی دیگر با حک کردن واژهایی نه چندان محبت‌آمیز، لزوم مراجعه به کارواش را به صاحب وسیله نقلیه یادآوری کنند.

با این اوصاف شاید هیچکس مایل به رویت چنین نگاره‌ها و گل‌واژه‌هایی روی اتومبیل خود نباشد؛ اما نیکیتا گلوبف (Nikita Golubev) کسی است که می‌تواند باعث تجدید نظر همگان شود. این هنرمند روس، گرد و خاک را به عنوان ابزاری برای پیاده کردن ایده‌های خود می‌داند و از این طریق، وسایل نقلیه‌ای را که با کارواش بیگانه‌اند به آثار هنری متحرک تبدیل می‌کند. بنابراین اگر این‌بار کسی بابت تمیز نبودن وسیله نقلیه‌تان به شما خرده گرفت، می‌توانید موضوع را این‌گونه توجیه کنید که با فراهم کردن ابزار کار هنرمندان خیابانی، در حال حمایت از آن‌ها هستید!

البته گلوبف آثار هنری دیگری هم دارد؛ اما نقاشی خیابانی روی بدنه خاک گرفته خودروها از این نظر خاص است که حاصل کار، بسیار شکننده و موقتی خواهد بود. در انتها شما را به تماشای برخی از آثار او در خیابان‌های مسکو دعوت می‌کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. چ حصوله ای داره یارو

  2. واقعا هنرمند به اینا میگن . میکس هنر خودشون با طبیعت
    حالا یا روی سنگ یا خاک ایول واقعا

  3. حالا اگه ایران بود هرچی فحش نثار راننده بدبخت میکردن که چرا ایمو نمیشوری‌
    دیدم ک میگم ها