دوربین جیبی کانن پاورشات SX740 HS

دوربین جیبی کانن پاورشات SX740 HS با زوم 40 برابری معرفی شد

دوربین جیبی کانن پاورشات SX740 HS معرفی شد. این دوربین کامپکت کانن قادر به ارائه زوم 40 برابری است. در ادامه با مشخصات فنی، قابلیت ها و قیمت دوربین Canon PowerShot SX740 HS بیشتر آشنا شوید.

شرکت کانن از یک دوربین جیبی جدید به نام کانن پاورشات SX740 پرده برداری کرد. این دوربین مناسب کاربران عادی نظیر ویدیو بلاگرها است که به دنبال وسیله‌ای جمع و جور با استفاده‌ای راحت برای تهیه عکس‌ها و ویدیوهای سریع هستند و عملکردی بهتر از دوربین گوشی های هوشمند را انتظار دارند.

زوم 40 برابری و فیلمبرداری 4K

دوربین جیبی کانن پاورشات SX740 دارای یک سنسور 20.3 مگاپیکسلی و یک لنز 960-20 میلی‌متری است که به شما قابلیت زوم 40 برابری اپتیکال را ارائه می‌کند. این قابلیت بی‌تردید فراتر از آنچیزی است که کاربران عادی انتظار داشته و می‌توان در یک دوربین کامپکت یافت. این دوربین همچنین قادر به فیلمبرداری 4K است که برای نخستین بار شاهد حضور چنین قابلیتی در دوربین های سری PowerShot کانن هستیم.

دوربین جیبی کانن پاورشات SX740 HS

SX740 HS از پردازشگر تصویر جدید DIGIC 8 شرکت کانن قدرت می‌گیرد که اجازه می‌دهد ویدیوهای باکیفیتی را ضبط کرده و عکاسی متوالی با نرخ 7.4 فریم بر ثانیه را انجام دهید. یک نمایشگر LCD با اندازه‌ی 3 اینچی نیز بر روی آن جای گرفته است که می‌توان آن را به صورت 180 درجه چرخواند. به این امکانات باید پشتیبانی از اتصال وای فای و بلوتوث را نیز اضافه کرد. این می‌تواند از پاورشات جدید کانن یک دوربین عالی برای کاربرانی بسازد که می‌خواهند خیلی سریع ویدیوها و عکس‌های به ثبت رسانده را به گوشی یا لپ تاپ خود انتقال دهند.

قیمت کانن پاورشات SX740 HS

دوربین کانن پاورشات SX740 HS قرار است با قیمت 399.99 دلار و از اوایل ماه آینده در ایالات متحده به فروش برسد. همچنین این دوربین را می‌توانید بسته به سلیقه‌ی خود در دو رنگ مختلف مشکی و نقره‌ای تهیه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. دوربین هواوی جدید هم میگن زوم چهل برابری داره

  2. یعنی قدرت لنز و کیفیتو باید با ۸۰۰ میل فقط دید

  3. مانور دوربینای دیجیتال رو زومشونه؟