تبلت گلکسی تب اس 4 10.5

تبلت گلکسی تب اس 4 10.5 با باتری 7300 میلی‌آمپری معرفی شد

تبلت گلکسی تب اس 4 10.5 (Samsung Galaxy Tab S4 10.5) با نمایشگر سوپر آمولد توسط سامسونگ معرفی شد. برای آشنایی بیشتر با مشخصات فنی، امکانات و قیمت گلکسی تب اس ۴ همراه گجت نیوز باشید.

سامسونگ تبلت پرچمدار گلکسی تب S4 را با قابلیت‌های ویژه معرفی کرد. این محصول جدید از DeX پشتیبانی کرده و با نمایشگر 10.5 اینچی سوپر آمولد و تراشه قدرتمند اسنپدراگون 835 به دست کاربران می‌رسد.

کاربران بدون اتصال تبلت به داک می‌توانند حالت دکس را فعال کنند. این یعنی اپلیکیشن ها در پنجره‌هایی با امکان تغییر اندازه که می‌توان آنها را درگ کرد، اجرا می‌شوند. علاوه بر این، گلکسی تب اس 4 نخستین تبلت با پشتیبانی از دو نمایشگر است؛ در واقع نمایشگر خود تبلت و مانیتور خارجی (که از طریق HDMI متصل می‌شود) در دسترس کاربران هستند. این در حالی‌ست که در سیستم‌های قبلی، DeX نمایشگر موبایل را خاموش می‌کرد.

تبلت گلکسی تب اس 4 10.5

مشخصات فنی تبلت گلکسی تب اس 4 10.5

همان‌طور که پیش‌تر نیز پیش‌بینی شده بود، سازندگان از صفحه نمایش 10.5 اینچی سوپر آمولد با وضوح 1600×2560 و نسبت 16:10 بهره برده‌اند. رنگ‌های زنده صفحه و اسپیکرهای چهارگانه که توسط AKG تنظیم شده و از Dolby Atoms پشتیبانی می‌کنند، تجربه‌ای عالی از تماشای فیلم‌ها را برای کاربران رقم خواهند زد. در کنار این تبلت می‌توان قلم هوشمند S Pen را پیدا کرد که با ارگونومی عالی، اندازه‌ای بزرگ دارد. ترکیب تبلت و قلم هوشمند، یک صفحه طراحی دیجیتالی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به علاوه، استفاده از نمایشگر لمسی تبلت به عنوان ترک‌پد نیز امکان‌پذیر است.

تبلت جدید سامسونگ از اسنپدراگون 835 و 4 گیگابایت رم قدرت می‌گیرد. اگرچه این تراشه کمی قدیمی است، اما با توجه به سخت افزار ضعیف اغلب تبلت های اندرویدی بازار، هم‌چنان قدرت پردازشی بسیار بالایی دارد. به منظور ارائه تجربه‌ای مشابه کامپیوترهای شخصی، Galaxy Tab S4 10.5 همراه با مایکروسافت ورد، اکسل و پاورپوینت عرضه می‌شود.

Word با کیبورد اختیاری Book Cover سازگاری بسیار خوبی داشته و با اتصال آهنربایی، دستگاه را به یک لپ تاپ تبدیل می‌کند. در صورت تمایل نیز کاربران می‌توانند از داک DeX برای تجربه نسخه دسکتاپی اندروید استفاده کنند.

تبلت گلکسی تب اس 4 10.5

تبلت گلکسی تب اس 4 10.5 از اندروید 8.1 به عنوان سیستم نرم افزاری استفاده می‌کند. یک باتری بزرگ 7300 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 15 وات نیروی مورد نیاز دستگاه را تامین خواهد کرد. سامسونگ می‌گوید این باتری بزرگ، پخش مداوم 16 ساعت ویدیو را با یک بار شارژ امکان‌پذیر می‌کند.

تبلت در دو نسخه LTE (فناوری Cat. 16) و وای فای ارائه می‌شود. قابلیت Samsung Flow در افسار کردن وای فای و یکپارچه کردن نوتیفیکشن‌های موبایل و تبلت شما کارآمد خواهد بود.

قیمت و زمان عرضه تبلت گلکسی تب اس 4 10.5

هم‌اکنون پیش‌فروش نسخه وای فای گلکسی تب S4 از طریق فروشگاه بست بای در آمریکا آغاز شده است و علاقه‌مندان به خرید مدل‌های 64 و 256 گیگبایتی این تبلت باید به ترتیب 650 و 750 دلار پرداخت کنند.

قیمت مخصوص بازار اروپا برای نسخه‌های وای فای و LTE هم به ترتیب برابر 700 و 760 یورو اعلام شده است. کیبورد Book Cover با قیمت 150 یورو به فروش می‌رسد، در حالی که کاور محافظ معمولی 70 یورو قیمت دارد. برای خرید داک شارژ هم باید 60 یورو بپردازید. تبلت جدید سامسونگ از 24 آگوست (2 شهریور) روانه بازار خواهد شد.

تصاویر تبلت گلکسی تب اس 4 10.5

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*