سامسونگ اسمارت فون سطح متوسط Galaxy Core را معرفي نمود

سامسونگ یکی از شرکت هایی است که علاقمند به عرضه محصولاتی متنوع به بازار با قیمت و ویژگی های مختلف است. سیاستی که تا به این لحظه بخوبی جواب داده و مزایای خوبی نیز برای این شرکت داشته است.در همين راستا این شرکت کره ای امروز رسما اسمارت فون اندرویدی دیگری معرفی کرد. اسمارت فون معرفی شده Samsung Galaxy Core نام دارد که با توجه به مشخصات ، ميتوان آن را در دسته اسمارت فون هاي سطح متوسط قرار داد.

Galaxy Core دارای صفحه نمایشی ۴.۳ اینچی WVGA (رزولوشن ۸۰۰ در ۴۸۰ پیکسل)، پروسسور ۱.۲ گیگاهرتزی ۲ هسته ای، دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی و سیستم عامل اندروید ۴.۱ جیلی بین می باشد. این عضو جدید خانواده گلکسی نسخه دیگری با قابلیت پشتیبانی از ۲ سیم کارت نیز دارد (با قابلیت فعال بودن دو سیم کارت بطور همزمان).

{photo}92/02/16/samsung-Galaxy-Core{/photo}

Galaxy Core دارای رابط کاربری دوست داشتنی TouchWiz Nature و ویژگی های مفیدی چون Smart Stay, S Voice و Smart Alert است. ۱ گیگابایت رم، حافظه داخلی ۸ گیگابایتی به همراه اسلات مایکرواس دی و باتری Li-ion 1,800 mAh از دیگر مشخصات این اسمارت فون است. نسخه دو سیم کارت آن در ماه جاری و نسخه تک سیم کارت آن در ماه July عرضه می شود.


منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*