قیمت گلکسی تب اس 4

زمان عرضه و قیمت گلکسی تب اس 4 ؛ تبلت جدید سامسونگ با چه قیمتی به فروش می‌رسد؟

زمان عرضه و قیمت گلکسی تب اس 4 (Samsung Galaxy Tab S4) رسما اعلام شد. علاقه‌مندان از چه زمانی و با چه قیمتی می‌توانند گلکسی تب اس ۴ را خریداری کنند؟

اگرچه این روزها کاربران از تبلت ها استقبال چندانی نمی‌کنند، اما ترکیب ویژگی‌های جدید و قدرت پردازشی بالا، هر کسی را برای خرید محصول جدید سامسونگ ترغیب خواهد کرد. هرچند، از آنجایی که ما با تبلتی قدرتمند رو به رو هستیم، برای خرید آن باید پول زیادی بپردازید؛ خصوصا اگر نسخه LTE نظر شما را به خود جلب کرده باشد.

قیمت گلکسی تب اس 4

مطابق با اطلاعات موجود، نسخه وای فای تب S4 با قیمت 699 یورو و نسخه LTE با قیمت 759 یورو در بازار اروپا به فروش می‌رسد. این‌ها قیمت‌های پیشنهادی برای مدل 64 گیگابایتی در بازار اروپا هستند و ممکن است در کشورهای دیگر ارزان‌تر باشند. به بیان دیگر، در بازار کشورهای غیر اروپایی می‌توان برچسب قیمتی مشابه را برای این تبلت پیش‌بینی کرد. هنوز قیمت مدل 256 گیگابایتی اعلام نشده است، ولی ما افزایش 100 تا 150 یورویی قیمت را پیش‌بینی می‌کنیم.

قیمت گلکسی تب اس 4

بهتر است کمی هم در مورد لوازم جانبی این تبلت که جداگانه به فروش می‌رسند، صحبت کنیم. کاور “Book Cover Keyboard” که ضمن محافظت از دستگاه، کیبوردی حرفه‌ای را در کنار محلی مخصوص قرار دادن قلم هوشمند در اختیار شما قرار می‌دهد، 149.99 یورو قیمت دارد. این در حالی‌ست که “Book Cover” با قیمت پایین‌تر 69.99 یورو به فروش می‌رسد. علاقه‌مندان به خرید داک شارژ “POGO” باید مبلغ 59.99 یورو را پرداخت کنند. این‌ها قیمت‌های پیشنهادی سامسونگ هستند؛ به همین جهت ممکن است در بازار کشورهای مختلف با قیمتی متفاوت به فروش برسند.

ظاهرا فاصله بین معرفی تا عرضه هم طولانی بوده و طرفداران تبلت های سامسونگ باید تا 24 آگوست (2 شهریور) در انتظار باشند؛ همان روزی که فروش گلکسی نوت 9 هم آغاز خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. ۷۵۰ یورو والا خوب قیمتیه برا یه همچین تبلتی با این امکانات و قابلیتایی ک داره

  2. پس این چرا فقط یه رنگ عرضه کرده بقیش چی شد

  3. چه عجب بالاخره تصمیم به رونمایی گرفتن