گوگل پیکسل 3 ایکس ال

قدرت‌نمایی گوگل پیکسل 3 ایکس ال در گیک‌بنچ با تراشه اسنپدراگون 845

پیش‌تر با چهره‌ی گوگل پیکسل 3 ایکس ال (Google Pixel 3 XL) در برخی تصاویر زنده، آشنا شده بودیم؛ به تازگی اما شمایی از قدرت پیکسل ۳ ایکس ال هم در سایت Geekbench به نمایش درآمده است.

از حدود دو ماه قبل، پرچمدار بعدی گوگل توجهات بسیاری را به سمت خود جلب کرد و اطلاعاتی از آن نیز در فضای مجازی انتشار یافت که البته عمدتا به مولفه‌های ظاهری گوشی مربوط می‌شدند؛ از جمله طراحی ناچ استایل، وجود دوربین تک سنسوره در پنل پشتی و رنگ سفید دستگاه. حالا با حضور پیکسل 3 ایکس ال در بنچمارک گیک بنچ، اطلاعات دقیق‌تری درباره مشخصات فنی آن به دست آمده است.

عملکرد پیکسل 3 ایکس ال در آزمون گیک بنچ

گوگل پیکسل 3 ایکس ال

فهرست درج شده در این وب‌سایت علاوه بر اشاره داشتن به سیستم عامل اندروید 9.0، حاکی از وجود تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام و حافظه رم 4 گیگابایتی در پیکسل 3 ایکس ال است. با توجه به برخورداری پرچمدار سال گذشته‌ی گوگل از اسنپدراگون 835، ارتقا به چیپست اسنپدراگون 845 قابل پیش‌بینی بود؛ اما 4 گیگابایت رم برای یک گوشی پرچمدار در سال 2018 کمتر از حد انتظار می‌نماید. البته این مقدار حافظه رم نیز پاسخگوی نیاز طیف وسیعی از کاربران خواهد بود، کمااینکه پیکسل 2 ایکس ال این حقیقت را آشکار کرد.

از سوی دیگر، امتیازی که برای قدرت پردازشی این دستگاه به ثبت رسیده، اندکی کمتر از سایر دستگاه‌های مجهز به اسنپدراگون 845 است. این موضوع را می‌توان این‌طور تفسیر کرد که احتمالا دستگاه تست شده، یک نمونه آزمایشی بوده و گوگل با کار کردن روی ایرادات و اعمال بهینه‌سازی‌های لازم، محصول نهایی را با عملکرد بهتر و چه بسا حافظه رم بیشتر، روانه بازار خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. ببین اینا چقدر بدبختن که این گوشی شده بهترینشون

  2. چ عجب یه بخاری هم از اینا بلند شد