کنسول NES Classic

فروش کنسول NES Classic نینتندو از پلی استیشن و ایکس باکس بیشتر بوده است!

کنسول NES Classic شرکت نینتندو در حالی توانست طی ماه ژوئن، بیشترین سهم فروش را از آن خود کند که رقبای آن کنسول‌های قدرتمندی همچون ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 هستند. پیش‌بینی شده این فروش خوب با عرضه کنسول کلاسیک جدید نینتندو ادامه پیدا کند.

نینتندو در چهارمین ماه سال گذشته، در حالی که کنسول NES Classic همچنان فروش خوبی داشت اعلام کرد تولید آن را متوقف خواهد کرد. در حالی که کاربران از تصمیم ناگهانی شرکت همچنان مبهوت مانده بودند، حدود پنج ماه بعد اعلام شد ساخت کنسول NES Classic مجددا از سر گرفته خواهد شد.

اکنون به خوبی می‌توان دلیل تعجب و ناراحتی کاربران به خاطر توقف ساخت کنسول ان ای اس کلاسیک نینتندو و از طرفی تصمیم شرکت به منظور بازگرداندن آن به خط تولید را متوجه شد. بر اساس آمارها، این یکی از محبوب‌ترین کنسول‌های بازی در کل تاریخ محسوب شده و از نظر فروش طی ماه ژوئن (خرداد – تیر)، وضعیت بسیار بهتری در مقایسه با پلی استیشن 4 سونی و ایکس باکس وان مایکروسافت دارد!

بر اساس اخبار، نینتندو در حال آماده شدن برای عرضه یک کنسول کلاسیک دیگر با نام ان 64 کلاسیک است، چرا که مدتی پیش نام تجاری “N64 Classic” توسط شرکت به ثبت رسید. اما همانند همیشه، به ثبت رساندن یک نام تجاری اجباری برای ارائه محصولی با آن نام ایجاد نکرده و از طرفی نینتندو، صحبتی بابت عرضه کنسول کلاسیک جدیدش به میان نیاورده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. شما ها چی حالیتونه؟موقعی که شما تو شکم مادرتون بودین،ما با همینا بزرگ میشدیم.
    شما نمیتونین و اصلا حق ندارین این کنسول رو با ps4 و xbox one مقایسه کنین،چون nes بزرگ تر از این حرفاست

  2. واقعا این چی داره که اینقدر فروش داشته

  3. مردم به کجا میروند>؟؟؟؟

  4. ولی انصافا هیچی مثل ایکس باکس نمیشه
    اینا یه مدت میان و میرن اون ایکس باکسه همچنان چاش ثابته و کلی هم طرفدار داره

  5. فروش بالا دلیل بر خوب بودن نیست