بازار پنل اولد گوشی های هوشمند

بازار پنل اولد گوشی های هوشمند یک داوطلب جدید پیدا کرد

شرکت ژاپنی شارپ رسما به بازار پنل اولد گوشی های هوشمند ورود پیدا کرد. این تولیدکننده به تازگی تولید انبوه پنل های OLED مخصوص گوشی های هوشمند را آغاز کرده است.

دو شرکت قدرتمند کره‌ای، سامسونگ و ال جی هر دو عملکرد خوبی را در بازار پنل اولد دارند. با این حال ال جی پشت سامسونگ ایستاده است و همانند سایه‌ای برای آن، تنها به عنوان یک آلترناتیو برای برخی از سازندگان گوشی های هوشمند شناخته می‌شود. حالا یک بازیکن جدید وارد این بازار شده است که چندان هم نام کوچکی نیست.

بازار پنل اولد گوشی های هوشمند سه قطبی شد

شرکت ژاپنی شارپ با گوشی های سری Aquos خود علاقه‌اش برای ساخت پنل اولد داخلی را به بهترین شکل ممکن تبلیغ کرده است. گوشی های هوشمند Aquos مدت زمان زیادی است که از این پنل استفاده می‌کند. شارپ برای تولید لپ تاپ ها و سایر لوازم الکترونیکی باکیفیت شناخته می‌شود. حال این گزارش ادعا می‌کند که شارپ با آغاز تولید انبوه پنل های اولد از ماه ژوئن، رسما وارد بازار پنل اولد گوشی های هوشمند شده است. اپل مطمئنا با پیشرفت شارپ ارتباط نزدیکی دارد، زیرا آن‌ها نمی‌خواهند بیش از این خودشان را به سامسونگ به عنوان مهم‌ترین رقیبشان در بازار گوشی های هوشمند متکی نشان دهند. ورود شارپ به بازار پنل اولد گوشی های هوشمند می‌تواند موفقیت کنونی سامسونگ و یکه تازیش در این بازار را با تغییر همراه کند.

آیا شارپ با همکاری اپل به تولید انبوه این پنل ها پرداخته است یا فکرهای دیگری را در سر می‌پروراند؟!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. این مسخره بازیا چیه بابا

  2. خیلی خوب میشه. دیگه از دست پنل های بی کیفیت ستمسونگ خلاص میشیم.

  3. ساموسوتگ اصلا ارزش خرید نداره

  4. حالا همکاریش قراره با کجا و کی باشه

  5. بایدم اینکارو کنن دیگ الان فروش فقط فرای این گوشی هاس

    • شارپ برای تولید لپ تاپ ها و سایر لوازم الکترونیکی باکیفیت شناخته می‌شود. حال این گزارش ادعا می‌کند که شارپ با آغاز تولید انبوه پنل های اولد از ماه ژوئن، رسما وارد بازار پنل اولد گوشی های هوشمند شده است. اپل مطمئنا با پیشرفت شارپ ارتباط نزدیکی دارد، زیرا آن‌ها نمی‌خواهند بیش از این خودشان را به سامسونگ به عنوان مهم‌ترین رقیبشان در بازار گوشی های هوشمند متکی نشان دهند. ورود شارپ به بازار پنل اولد گوشی های هوشمند می‌تواند موفقیت کنونی سامسونگ و یکه تازیش در این بازار را با تغییر همراه کند.