اچ تی سی u 12 لایف

طراحی اچ تی سی U 12 لایف از دوربین دوگانه و حسگر اثر انگشت آن خبر می‌دهد

با وجود اینکه غول تایوانی اچ تی سی در حال غرق شدن در گرداب ضرردهی و فروش پایین است، اما همچنان نا امید نشده و قصد عرضه گوشی میان رده‌ای به نام اچ تی سی U 12 لایف با دوربین دوگانه و حسگر اثر انگشت را دارد.

ضرر دهی اچ تی سی را پایانی نیست،‌ با این حال غول تایوانی از تلاش دست نکشیده است. این کمپانی که در حال حاضر دست به عرضه گوشی‌های میان رده زده است، در جدید تلاش خود قصد دارد یک میان رده جدید به نام اچ تی سی U 12 لایف را راهی بازار کند. با توجه به طرح‌های منتشر شده از این گوشی هوشمند اندرویدی، یو 12 لایف دارای دوربین دوگانه و حسگر اثر انگشت در قاب پشتی خود است.

تقریبا یک هفته پیش بود که از وجود گوشی هوشمندی به نام اچ تی سی یو 12 لایف مطلع شدیم و حال تصویر منتشر شده از طرح آن جلو و عقب گوشی را به نمایش می‌گذارد. این طرح دوربین دوگانه گوشی شامل یک دوربین 16 و یک دوربین 5 مگاپیکسلی با چینش عمودی را تایید می‌کند. محل حسگر اثر انگشت گوشی نیز در طرح مشخص است و می‌بینیم که در قاب پشتی نصب شده. دوربین سلفی نیز از نوع تکی است.

اچ تی سی تاکنون از طرح ناچ استایل در گوشی‌های هوشمند خود استفاده نکرده و بر اساس طرح منتشر شده در U 12 لایف نیز خبری از این سبک طراحی نیست. انتظار می‌رود این گوشی یک نمایشگر ساده 6 اینچی با رزولوشن 1080×2160 (فول اچ دی پلاس) و نسبت تصویر 18 به 9 داشته باشد. یو 12 لایف 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی برای ذخیره داده‌ها دارد. یک باتری بزرگ 3600 میلی‌آمپر ساعتی نیز عهده دار تامین نیروی این گوشی است.

اچ تی سی u 12 لایف

بر اساس گزارش‌های پیشین، اچ تی سی U 12 لایف دارای چیپست اسنپدراگون 636 ساخت کمپانی آمریکایی کوالکام است. با توجه به نوع چیپست، توان پردازشی این گوشی توسط پردازنده 8 هسته‌ای Kryo 260 با فرکانس پایه 1.8 گیگاهرتز و پردازش گرافیکی آن نیز بر عهده پردازشگر Adreno 509 است. این چیپست دارای NFC و بلوتوث نسخه 5 است. پشتیبانی از فناوری انحصاری شارژ سریع 4 کوالکام (Quick Charge 4) نیز از دیگر قابلیت‌های چیپست اسنپدراگون 636 است. مودم LTE مدل X12 آن نیز از سرعت دانلود 600 مگابیت بر ثانیه (کت 12) و سرعت آپلود 150 مگابیت بر ثانیه پشتیبانی می‌کند.

از زمان عرضه این گوشی اطلاعاتی در دست نیست، اما از آنجا که اچ تی سی یو 11 لایف در نوامبر سال گذشته رونمایی و عرضه شد، احتمالا جایگزین آن نیز در بازه زمانی مشابه معرفی شود. هرچند اچ تی سی دیگر آن غول سابق نیست، اما همچنان طرفداران خود را دارد.