اندروید 9 پای

انتشار آپدیت اندروید 9 پای برای گوشی های پیکسل گوگل

آپدیت سیستم عامل اندروید 9 پای برای گوشی های پیکسل شرکت گوگل منتشر شد. همانند همیشه، ابتدا جدیدترین گوشی های گوگل آپدیت سیستم عامل جدید را دریافت کردند. اکنون کاربران گوگل پیکسل، پیکسل ایکس ال، پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال می‌توانند از اندروید 9 لذت ببرند.

بعد از این که هواوی حین انتشار لیست آپدیت‌هایی که در سال جاری برای گوشی پی 9 لایت مینی منتشر خواهند شد، به طوری اتفاقی به نام Pistachio اشاره کرد، تصور کردیم این همان نام کامل اندروید 9 است. اما امسال گوگل تصمیم گرفته نام کوتاه و ساده‌ای را برای سیستم عامل جدید در نظر بگیرد. همانند همیشه، باز هم اسم یک خوردنی ساده، سبک و خوشمزه انتخاب شده است! اندروید 9 پای اکنون رسمی شده و در اختیار کاربران قرار گرفته است.

عرضه سریع اندروید 9 پای برای گوشی های پیکسل

گوگل به عنوان اصلی‌ترین توسعه‌دهنده پلتفرم عامل اندروید، همواره جدیدترین آپدیت‌های سیستم عامل را ابتدا برای چند محصول اخیر خود منتشر می‌کند، به همین دلیل روز گذشته نیز به‌روزرسانی اندروید 9 پای برای گوشی های پیکسل منتشر شد. اکنون کاربران چهار گوشی گوگل پیکسل، گوگل پیکسل ایکس ال، گوگل پیکسل 2 و گوگل پیکسل 2 ایکس ال قادر هستند به ویژگی‌های جدید سیسم عامل تازه وارد دسترسی داشته باشند.

اندروید 9 پای برای گوشی های پیکسل

اگرچه گوگل اعلام کرد اندروید 9 پای برای گوشی های پیکسل بلافاصله منتشر شده و کاربران مدل‌های ساخت دیگر شرکت‌ها باید بیشتر منتظر بمانند، اما با گذشت یک روز، آپدیت یاد شده امروز برای گوشی اسنشال فون نیز منتشر شد.

بر اساس گفته‌های گوگل، برخی گوشی های منتخب شرکت‌ سونی، وان پلاس، ویوو، اوپو و اچ ام دی گلوبال یا همان نوکیا، تا انتهای پاییز سال جاری آپدیت سیستم عامل جدید را دریافت خواهند کرد. به عنوان نمونه‌ای از این گوشی ها باید به اکسپریا ایکس زد 2، نوکیا 7 پلاس، اوپو آر 15، ویوو ایکس 21 و وان پلاس 6 اشاره کنیم. البته این مربوط به دستگاه‌های قدیمی بوده و انتظار داریم تا انتهای پاییز و حتی تابستان امسال، دستگاه‌های جدیدی را مجهز به اندروید 9 پای به صورت پیش‌فرض مشاهده کنیم.

اندروید 9 پای

به عنوان برخی ویژگی‌های اندروید 9 که در کنفرانس Google I/O امسال به آن‌ها اشاره شد می‌توان به Adaptive Battery (باتری تطبیق‌پذیر) و Adaptive Brightness (روشنایی تطبیق‌پذیر) اشاره کرد که تاثیر فوق‌العاده‌ای بر روی اصلی‌ترین نقطه ضعف گوشی های هوشمند یعنی عمر باتری کوتاه دارند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. آره یه چیز دیگ هم بود اسمش چی بود؟ اندروید پسته ای😂😂

  2. چ اسمای خوشمزه ای هم مذاره لامصب

  3. ولی عمر باتری تنها نقطه ضعف نیست ها