گوشی آیفون 2018

یکی از گوشی‌های سال جاری اپل «آیفون 2018» نام خواهد داشت

آیفون 2018 ممکن است نام یکی از محصولات آی او اسی سال جاری اپل باشد. به این ترتیب امسال سه گوشی با نام‌های اپل آیفون ایکس اس، آیفون ایکس اس پلاس و آیفون 2018 (iPhone 2018) عرضه خواهند شد.

سال گذشته، در حالی که به عنوان جانشین آیفون 7 و 7 پلاس، منتظر دو گوشی آیفون 8 . 8 پلاس بودیم، ناگهان شماره ده ظاهر شد! البته از مدت‌ها قبل می‌دانستیم یکی از گوشی های اپل در سال 2017 مجهز به ویژگی‌های منحصربه‌فرد خواهد بود، اما این محصول را همان آیفون 8 می‌دانستیم. حال بر اساس اخبار جدید، ممکن است اپل با نام‌گذاری متفاوت یکی از محصولات 2018 مجددا کاربران را سورپرایز کند. به این ترتیب گوشی اقتصادی که تا امروز آیفون 9 می‌شناختیم، با عنوان آیفون 2018 رونمایی خواهد شد.

آیفون 2018 کنار آیفون‌های 2018 وارد می‌شود!

این خبر را یکی از فروشندگان لوازم جانبی که پیشتر نیز پیرامون سبک طراحی گوشی های آیفون پیش از معرفی آن‌ها اطلاعاتی در اختیارمان قرار داده بود، منتشر کرده است.

امسال سه گوشی توسط اپل رونمایی خواهد شد. یک مدل جانشین مستقیم آیفون ایکس بوده و به همین دلیل مجهز به صفحه نمایش 5.8 اینچی خواهد بود. نام این دستگاه آیفون ایکس است. مدل بعدی دارای پسوند پلاس است. نکته حیرت‌آور درباره آیفون ایکس اس پلاس، مجهز شدن آن به صفحه نمایش 6.5 اینچی محسوب می‌شود. هر دو گوشی در زمره پرچمداران قرار خواهند گرفت.

اما آیفون 9 مدل اقتصادی سال 2018 بوده و به عنوان جانشین آیفون 8 و 8 پلاس شناخته خواهد شد. البته با توجه به اخبار جدید، احتمالا باید این نام را به فراموش سپرده و آیفون 2018 را جایگزینش کنیم. البته فراموش نکنید اقتصادی بودن این گوشی را باید در عین توجه به برند آن در نظر بگیرید. پس قیمت 700 دلاری آیفون 2018 با توجه به هزار دلاری بودن پرچمداران سبب خواهد شد این یک گوشی اقتصادی باشد!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. مدل جایگزین برا چی ؟ مگ خود اپل X چیش یود

  2. وا خب مگه قرار بود آیفون چی باشه
    چرا اینجوری معرفی میشه