گلکسی نوت 8

استفاده از فیبر کربن در گلکسی نوت 9 نویدبخش عملکرد خوب آن است

سامسونگ ممکن است از فیبر کربن در گلکسی نوت 9 استفاده کند. دلیل این امر را باید ویژگی‌های منحصربه‌فرد سامسونگ گلکسی نوت 9 (Samsung Galaxy Note 9) در بخش گیمینگ دانست. گلکسی Note 9 یک گوشی گیمینگ نیست، اما قادر به رقابت با گوشی های هوشمند این دسته خواهد بود.

سامسونگ گلکسی نوت 9 به لطف داشتن نمایشگری 6.4 اینچی دارای پنل فوق‌العاده باکیفیت سوپر AMOLED، تراشه اسنپدراگون 845 و 6 گیگابایت رم، گزینه‌ای ایده‌آل به منظور اجرای بازی‌های موبایل محسوب می‌شود. نکته بسیار هیجان‌انگیز برای گیمرها اینجاست که شرکت اپیک گیم اعلام کرده نسخه اندرویدی بازی پرطرفدار فورتنات به زودی عرضه خواهد شد، اما این بازی به صورت انحصاری برای گوشی گلکسی نوت 9 منتشر می‌شود.

از آنجایی که با وجود قرار نگرفتن سامسونگ در رده گوشی های هوشمند مخصوص گیم، قرار است توجه طرفداران بازی‌های موبایل به آن جلب شود، سازنده می‌بایست ساز و کارهایی به منظور عملکرد خوب گوشی حین اجرای بازی و مخصوصا خنک نگه داشتن آن پیاده کند. یکی از این روش‌ها می‌تواند استفاده از فیبر کربن در گلکسی نوت 9 باشد. از قرار معلوم، سامسونگ سیستم خنک‌کننده متفاوتی در پرچمدار تازه واردش در نظر گرفته است.

کاربرد فیبر کربن در گلکسی نوت 9

اهمیت سیستم جدید به اندازه‌ای است که نزدیک به یک چهارم فضای داخلی گوشی به آن اختصاص پیدا کرده است! گفته می‌شد سامسونگ علاوه بر این سیستم جدید، همانند دیگر شرکت‌ها از چندین لوله مسی داخل دستگاه استفاده می‌کند، اما بر اساس اخبار جدید، فیبر کربن در گلکسی نوت 9 به کار خواهد رفت. به عبارت دیگر سامسونگ به جای مس، ماده متفاوت و خاص‌تری را برای کمک به خنک نگه داشتن دستگاه در نظر گرفته است. گفتنی است قدرت هدایت گرما فیبر کربن در مقایسه با مس بسیار بیشتر است.

روز آینده، سامسونگ گلکسی نوت 9 به صورت رسمی رونمایی خواهد شد. اگر شرکت سازنده واقعا چنین ساز و کار خاصی را به منظور خنک نگه داشتن این گوشی پیاده کرده باشد، مطمئنا در جریان رویداد، به طور ویژه و مفصل درباره آن صحبت خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. بازم با اینهمه تعاریف تا وقتی به طور رسمی معرفی نشه
    تا وقتی خریداری نشه استفاده نشه نمیشه گفت خوبه یا ن
    خدارو چ دییدی اینم مث s9 همه تصورات رو بهم بزنه

  2. اینجا چرا همه خبرا درباره سامسونگ گلکسی نوت ۹ همش
    گجت فقط شامل گوشی میشه؟ اونم این مدل؟