هواوی پی اسمارت پلاس

هواوی پی اسمارت پلاس با دوربین 24 مگاپیکسلی از راه رسید

هواوی پی اسمارت پلاس (+Huawei P Smart) با دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی رسما رونمایی شد. این تلفن هوشمند پیش‌تر با نام Nova 3i در بازار چین و هند عرضه شده بود.

کمپانی هواوی برای بازاریابی و فروش بهتر، محصولات خود را با نام‌های متفاوت در بازار کشورهای مختلف عرضه می‌کند. حالا نیز هواوی پی اسمارت پلاس در سکوت خبری در وب‌سایت هلند این شرکت لیست شده است.

هواوی پی اسمارت پلاس

مشخصات فنی هواوی پی اسمارت پلاس

از نظر فنی هیچ تفاوتی میان +P Samrt و Nova 3i وجود ندارد و سازندگان باز هم از تراشه میان رده اما قدرتمند کایرین 710 با فناوری ساخت 12 نانومتری بهره برده‌اند. گوشی جدید هواوی به نمایشگر 6.3 اینچی ناچ با وضوح 1080×2340 مجهز شده و نسبت صفحه آن برابر 19.5:9 است. اگرچه این تلفن هوشمند با دو پیکربندی متفاوت در بازار کشورهای آسیایی به فروش می‌رسد، اما کاربران اروپایی فعلا باید به نسخه 64 گیگابایتی با 4 گیگابایت رم بسنده کنند.

برای ثبت تصاویر، دوربین دوگانه پشتی از سنسور اصلی 16 مگاپیکسلی (لنز f/2.2) و سنسور ثانوی 2 مگاپیکسلی (لنز f/2.0) برای ثبت جزئیات مربوط به عمق تصویر تشکیل شده و سلفی‌بازان هم می‌توانند از ترکیب دوربین 24 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 با یک دوربین 2 مگاپیکسلی استفاد کنند.

هواوی پی اسمارت پلاس

از دیگر ویژگی‌های مهم Huawei P Smart Plus می‌توان به اندروید 8.1 اوریو، رابط کاربری EMUI 8.2 و باتری 3340 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

دستگاه پیش رو در دو رنگ مشکی و بنفش (Iris Purple) به فروش خواهد رسید. هنوز قیمت و زمان عرضه پی اسمارت پلاس مشخص نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. بالاخره اینم اومد با ۲۴ مگاپیکسلش
    ببینیم این چطور از آب در میاد